V. Haugen Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Vertsnasjon Brasil henter for sikkerhets skyld inn et lag med "PackBots" .Roboter kvalifisert til fotball-VM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 før jeg åpnet artikkelen trodde jeg de hadde kjøpt roboter for å spille fotball isteden for mennesker, med det var det jo ikke... 2 Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 før jeg åpnet artikkelen trodde jeg de hadde kjøpt roboter for å spille fotball isteden for mennesker, med det var det jo ikke... Det samme trodde jeg. Også bildet er misvisende. NB, roboten veier 18kilo og får plass i en sekk. Skal vi rappe et par? Lenke til kommentar
EligoPAX Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 før jeg åpnet artikkelen trodde jeg de hadde kjøpt roboter for å spille fotball isteden for mennesker, med det var det jo ikke... Det samme trodde jeg. Også bildet er misvisende. NB, roboten veier 18kilo og får plass i en sekk. Skal vi rappe et par? Det ser jo ut som at de skal gå fritt, så kanskje. Hvis man tar å 43 000 000 / 30, så er det nok billigere med en flybillet ned for å rappe en liten robot, enn å kjøpe en selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg