AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Var og satte inn en bro i dag. Glemte å spørre tannlegen om hvor lenge jeg må vente før jeg kan spise. Noen som veit? Anonymous poster hash: a19ab...5cf Lenke til kommentar
gunnar453 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 de sa 6 dager til meg da jeg var inne for samme grunn Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 de sa 6 dager til meg da jeg var inne for samme grunn Oi, såpass. Da er det dårlig at de ikke informerte ts om det. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 6 timer tror jeg han mente, 6 dager er jo en slankekur. Det er vel forskjell fra bro til bro. Selv har jeg 2 enkle broer, husker 3 timer eller til bedøvelsen er ute. Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hvorfor bro? Det betyr at du har mistet eller trukket en tann. En bro må festes i nabotennene, og da må disse slipes/ødelegges. Er ikke en ny tann på stift/skrue å foretrekke? Kan jeg spørre hvor gamle dere er, som har bro? Og gjerne bakgrunnen for problemet. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Bro ble anbefalt av tannlegen, fikk min første som 25-åring. Hadde latt et lite problem gå for lenge og dermed måtte en tann byttes ut. Rotfylling gikk ikke. Den siste kom for 1 år siden som 45-åring, 3 store tyrkisk pepper i munnen. Tygget altfor hardt og en halv tann forsvant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå