Gå til innhold

Hjelp? Please jeg trenger hjelp ved valg av deler av PC


Anbefalte innlegg

Stikkord:

 

-må ha 8 gb ram, mellom 1600-2133 mhz

-Må hå en "hybrid drive" med 1 tb + også kjent som SSHD

- Må ha minst 6 core prosessor 3.6 GHz +

-Må ha 450w+ mudulær strømforsyning

-Må også ha "optical drive" sann mann putter DVD inn

-Må ha m-ATX eller ATX "Motherboard"

-skal helst ha et stort pc kabinett

 

PS: skal ha skjermkortet med r7 250 ikke r7 240 eller over, hva en su får plass i budsjettet :)

 

PPS: budsjettet er 5000,-

 

PPPS: "Motherboardet" skal helst være Asus, Mange gode grunner til at jeg foretrekker dem :)

 

Håper på mange svar. -Magnuz3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk:) det var et virkelig flott forslag du hadde der. Bare bytter ut hdd med 1 tb sshd så skal jeg kanskje kjøpe den. Tusen tusen takk :) :)

https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1357264&su=BE9E1ECF-D17A-49B6-9446-768D77F67C69

 

PSU er ikke modulær men holder bra kvalitet.

 

Annbefaler også at du legger til en 212 cooler master cpu kjøler for 299 kr Så kan du overklokke masse.

Lenke til kommentar

Ja :) tenker også på og bytte Gigabyte Motherboardet med et fra Asus, pga: en grunn er at det har windows 8 ( som jeg har på laptopen så jeg er vant med det :) )

 

Det hovedkortet jeg har lagt til der støtter windows 8.1, jeg bruker det selv nå sammen med en FX-4100 CPU klokket til 4,4 ghz :)

 

Syntes det er veldig bra å bios er utrolig enkel. Lett å overklokke og fikse på innstillinger.

Endret av Satyrion
Lenke til kommentar

Er det denne biosen?? http://www.anandtech.com/show/5850/gigabyte-gaz77mxd3h-review-z77-and-microatx/2

 

Ja :) tenker også på og bytte Gigabyte Motherboardet med et fra Asus, pga: en grunn er at det har windows 8 ( som jeg har på laptopen så jeg er vant med det :) )

 

Det hovedkortet jeg har lagt til der støtter windows 8.1, jeg bruker det selv nå sammen med en FX-4100 CPU klokket til 4,4 ghz :)

 

Syntes det er veldig bra å bios er utrolig enkel. Lett å overklokke og fikse på innstillinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...