Gå til innhold

Spill med større serverproblemer enn FIFA?

Anbefalte innlegg

Jeg spiller omtrent bare FIFA og vet lite om hvilke problemer andre spillprodusenter sliter med. Men dere som spiller andre spill i tillegg, har dere opplevd at et spill har hatt serverproblemer på linje med FIFA eller verre?

Veldig merkelig at man kan selge en spillserie over flere år og aldri ha det tekniske på plass. Disconnect, søkefunksjoner (ultimate team) som ikke fungerer, man mister ting man har betalt for (uten å få kompensasjon for det, fordi de ikke kan se at noe mangler), lista er lang.

I tillegg har vi nedetid som akkurat nå. Og når ting er oppe og går igjen er det veldig urealistisk å tro at noe skal være bedre enn tidligere. Vet ikke om det er planlagt nedetid eller ikke, men tror det spiller ganske liten rolle. Kanskje hadde alt vært enda verre uten vedlikehold.

Mener jeg har lest at EA er den spillprodusenten som har mest misfornøyde kunder.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For én uke siden så ble jeg plutselig disconnected fra FUT selv om alt annet fortsatt fungerte. Jeg kontaktet EA og ble bedt om å kjøre en UO Trace Report (http://help.ea.com/en/article/how-to-uo-trace/).

På første test viste alt 0% utenom to som viste 100% (packet loss). På andre test var det omtrent det samme, men to stykker viste 1%.

0% og 100% gjør ikke noe, men 3% og oppover er bekymringsverdig, men når det er bare 1% packet loss vil man ikke få problemer ofte, men av og til. Fyren jeg snakket med sa at jeg måtte ta kontakt med internett leverandøren min og si ifra om disse "pakketapene" eller hva det nå kalles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...