Tengs Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har en ganske oppegående maskin, som jeg ville hatt inn i en eller annen server park.. Er det noen som har erfaringer med dette? Billigst? Dyrest? Best? Satt på TG i år, og sendte noen filer til en person som hadde en del servere stående rundt om.. Dette var like raskt som å overføre filer internt i Vikingskipet.. Dette var veldi imponerende.. Så nå håper jeg på hjelp og råd ;o) Lenke til kommentar
Tengs Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Over 70 stk har lest om dette, og ikke en sjel har noen aning? Trodde virkelig ikke det var mulig.. Om du ikke har noe spesifikt så er alt bedre enn ingenting.. Om så noen vil være med å leie en linje sammen, så er jeg åpen for ALT.. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg tror Kvalito leier ut serverplass.. Send den inn så noen tyver kan hente den igjen www.kvalito.no Lenke til kommentar
chma Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 ikke alle vil ha hvilke som helst typer maskiner inn, er ofte krav, som at de er rackmonterbare etc. med vanlig kabinett i rack så bruker du en del U..... Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hypnotech tilbyr colocation på inntil 100 mbits linjer. Se http://www.colocation.no/ for mer info (de godtar også tower-kabinett). Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 etter det jeg så.. så kunne jeg kun finne opptill 2mbit.. mulig øya mine ikke fikk med seg alt mulig du får kjappere hvis du ikke har fast båndbredde Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvis du sikter til Hypnotech, zandzpider, så ser du at man kan velge mellom 100 mbit med begrensning på overføring (fra 15 gb per måned og oppover) og 256 kbps til 2 mbit uten begrensning. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvis du sikter til Hypnotech, zandzpider, så ser du at man kan velge mellom 100 mbit med begrensning på overføring (fra 15 gb per måned og oppover) og 256 kbps til 2 mbit uten begrensning. :oops: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 var det ikke kvaliko som hadde pcne på hyller så de tar sikkert vanlige også Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 var det ikke kvaliko som hadde pcne på hyller så de tar sikkert vanlige også Ja, jeg mener å ha lest at de også har lagerhyller for vanlige kabinetter Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Stenges, bumping av utgammel for og få reklame? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg