Gå til innhold

msi 780 lighning hjelp

Anbefalte innlegg

Heisann har akuratt flasha biosen på korte det gikk smertefritt og jeg clocker det +260 på core og 450på minne. med +100 på volt og powerline på 200. klarer og kjøre 3dmark og andre benchmark .men spill klikker og jeg lurer på om noen har innspill på dette. får blåskjerm eller så bare låser dataen seg.

så lurte jeg på om det finnes noe måter og få jystert volten på kortet da det er på +100 er 1,214elns

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minne er GDDR5 Hynix. Asiq?

Har selv hynix :/ Samsung skal visst være bedre. uansett så trykker du i venstre hjørne opp i gpu-z så skal det stå `Read asiq quality` :)

asic quality 76,9% står det

Det var bra :) mitt Classy hadde bare 73.5% :/ Men det gikk jo opp i flammer så skal få erstatning :)

Okey såpas opp i flammer hva skjedde? Lurte på power limit hva er safe på den? Og hva er en safte temp?

Endret av Jofrode
Lenke til kommentar

Nye clock

Volt +100

Power Limit +287

Core +300

Memery +300

Åssen ser det ut ?

http://www.3dmark.com/3dm/2508211

Ser bra ut :)

Iritier meg at jeg ikke får stilt volten får tempen er god så kan få tynt litt til :=) Vet du om noen måter og unlocke volten?

For meg så har jeg jo Classy tuner, Men søk på Voltage unlock for 780 Lightning :) Så kommer det sikkert opp endel poster og sider med hjelp :)

Lenke til kommentar

Nye clock

Volt +100

Power Limit +287

Core +300

Memery +300

Åssen ser det ut ?

Iritier meg at jeg ikke får stilt volten får tempen er god så kan få tynt litt til :=) Vet du om noen måter og unlocke volten?

For meg så har jeg jo Classy tuner, Men søk på Voltage unlock for 780 Lightning :) Så kommer det sikkert opp endel poster og sider med hjelp :)

Finner bare noe men det funker ikke så vet ikke hva e skal gjøre har søkt og søkt liksom gir snart opp hehe. hvorfor skal de gjøre ting så vanskelig. kunn stille volten bittelitt burde kunne gjøre som man vil selv.

Lenke til kommentar

Nye clock

Volt +100

Power Limit +287

Core +300

Memery +300

Åssen ser det ut ?

Finner bare noe men det funker ikke så vet ikke hva e skal gjøre har søkt og søkt liksom gir snart opp hehe. hvorfor skal de gjøre ting så vanskelig. kunn stille volten bittelitt burde kunne gjøre som man vil selv.

Jeg hadde to 680 lightning. Jeg flashet biosen og redigerte cfg filen til afterburner. Vips unlocka til 1.3v. Du må ha mer volt ;) du bør vel klare minst 1350mhz ? ;)

Lenke til kommentar

Nye clock

Volt +100

Power Limit +287

Core +300

Memery +300

Åssen ser det ut ?

Jeg hadde to 680 lightning. Jeg flashet biosen og redigerte cfg filen til afterburner. Vips unlocka til 1.3v. Du må ha mer volt ;) du bør vel klare minst 1350mhz ? ;)

Fikk det til av hjelp av en på forumet :) men vet du hvor mye +jeg må ha på korte for og få 1,3 volt=

Lenke til kommentar

Nye clock

Volt +100

Power Limit +287

Core +300

Memery +300

Åssen ser det ut ?

Fikk det til av hjelp av en på forumet :) men vet du hvor mye +jeg må ha på korte for og få 1,3 volt=

jeg bruker afterburner 3.0 beta 18 tror jeg det er. Og da står det bare 1300volt. jeg må bruke den versjonen for å få 1.3 volt på mitt. Du kan sikkert få mer og på lettere andre måter med lightning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...