-kga- Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 ut fra dette skulle man tru paven prøver og få synden ut av verden. for alle mensker er syndere, og derfor vil paven utrydde oss alle. mja... ville han utrydde alle.. hadde det vel vært mer effektivt å forlange obligatorisk bruk av prevensjon .. snarere enn det motsatte. Eller hva? :wink: hmmm.... ja, det er vel sant. kanskje han heller vil utslette alle på en mer fansy måte? Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 He he! Jeg tror paven bare vil at folk ikke skal dø med dårlig samvittighet. Du dør av AIDS men du er ihvertfall en god katolikk som ikke bruker prevensjon! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 når jeg tenker meg lit om. da trur jeg paven prøver og få folk bort fra Gud. han ber dem ikke bruke kondom, og når de da får HIV forde de ikke har brukt kondome, da er det nokk mange som snur ryggen til han og hans tro. jeg trur vel egentlig ikke det da. men det er en tanke. Lenke til kommentar
wormw Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Vel, i pavens forsvar (selvom jeg ikke er noe stor fan :: Fant ingen linker til offisielle uttalelser el.l, og for å være ærlig stoler jeg ikke en dritt på dagbladet eller the guardien, så hvorfor skulle vi tro på dette? Selvsagt er det tåpelig å fortelle folk at de ikke skal bruke kondomer og det har ingeting med kristendomen å gjøre, eller noen relgioner så vidt jeg vet .. Og om de stopper å ha seks hjelper det dem ikke en dritt, bortsett fra at de kanskje slipper aids da .. Hvorfor er det noen i områder med så mye aids som har seks i det hele tatt? Å se folk dø av aids burde kanskje skremme de til å kneppe igjen buksa :| ø.s Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Kirken sier at i Guds øyne er alle mennesker like mye verdet. Derfor tror jeg ikke på det. Jeg synes f.eks at livet til en psykopatisk massemorder er mye mindre verdt enn midt eget. Hvorfor skulle ditt psykotiske jeg være mer verdt? Btw: Denne "nye" taktikken fra Roma har vært prøvd før. Irland på slutten av 80-tallet og på starten av 90-tallet. Det gikk på dunken for å si det mildt når leger og kjemiker dunket håndfaste bevis på hvordan de små hullene ikke medfører noe fare. Btw2: skal dere bænge så bruk latexkondomer, andre donger er ikke så meget å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå