jodaneida Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Har seg slik at jeg har hatt vondt under foten nå i snart en uke og begynner å bli veldig plagsomt. Minner meg om den gangen da jeg jobbet ni timer lang vakt hvor det va betonggulv, men da ville smerten gå bort i løpet av natten/neste dag. Smerten befinner seg langs innsiden av foten. Jeg både jobber og trener mye, i tillegg til å gå med høyheler en gang i blant på fest. Noen som vet hva denne smerten er og hvordan jeg kan få den bort? Gidder ikke å gå til legen siden jeg nylig har vært der og har prøvd å smøre på Counterpain flere ganger uten hell.... Lenke til kommentar
Alex T. Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 http://www.trening.no/helse/10880.o2.htmlEr det noe for deg? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Kanskje det er betennelse? Jeg går på no medisiner mot betennelse i foten akkurat nå, og det har hjulpet meg som faen. Men igjen, da må du til legen da. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) Gå til legen. Har det gått en uke uten å bli bedre, så er det noe gærent. Endret 21. februar 2014 av blackbrrd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå