Gå til innhold

Ny lader til nettbrett og telefoner med flere utganger

Anbefalte innlegg

Har dessverre ikke produktet selv, så har bare beskrivelsen av produktet og forholde meg til, men nøyaktig hvordan produkter virker vet jeg ikke.

.....you can charge up to two Smart- phones like the iPhone® and two Tablets like the iPad® simultaneously ......

Synd at Youtube videoen ikke demonstrerte bruk med f.eks 2 nettbrett og 2 mobiler, men regner med at det ikke skal være noe problem med tanke på produkt beskrivelsen.

Men nå endte jeg faktisk opp med og bestille meg en selv, så om du ikke har hastverk så kan alltids teste den når jeg får den i postkassa, og oppdatere resultatet her. :)

Hei

Har du fått laderen og testet lit??

Spent på resultatet :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke skryte på meg å være noe strøm & batteri-teknologi ekspert, for det er jeg ikke, men som mobilforhandler er jeg en del borti ladere og batterier til mobiltelefoner og nettbrett, men vet at man fint skal kunne lade telefoner med høyere ampere da telefonen skal regulere det selv og ikke trekke mer enn den "trenger", og derfor er det hovedsaklig å finne en lader som leverer nok styrke jeg har vært ute etter.

I dag bruker jeg f.eks et grenuttak med 6stk 2.1 ampere ladere på alt jeg har av nettbrett og mobiltelefoner.

Edit: Fikk nettopp mail fra multicom nå, ser ut som det blir enda litt til og vente.

Sender deg litt informasjon angående ordren din.

Varen ANTEC USB 4-ports car charger var ikke på lager da du la inn ordren din. Vi har fått en antatt leveringsdato 12/3 fra vår leverandør, de kan dessverre ikke bekrefte denne datoen.

Ordren din vil bli sendt fra oss, så fort vi får varen inn på vårt lokale lager.

Vennligst gi oss beskjed, hvis du ønsker å gjøre noen endringer på ordren din.

Ha en fin dag.
Endret av esoteric
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei

Beklager at det tar tid, men har enda ikke fått noen lader fra multicom. :shrug:

Ser ny forventet dato er 7.april, men den datoen er nok heller ikke spikret, så vurderer avbestille og heller finne en annen, som er på lager.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...