t0mb-exe Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Noen som vet hvor jeg kan se two and a half men med norsk tekst online? Har prøvd å laste ned serien, og lagt til tekst, men har ikke funket.. Noen som vet om hvor jeg kan se det gratis online med norsk tekst? Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Hva er det som ikke funker? Husk at både video-fil og tekst-fil må ha akkurat samme filnavn.Eksempel: "Two And A Half Men S01E03.avi" og "Two And A Half Men S01E03.srt". Lenke til kommentar
t0mb-exe Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Hva er det som ikke funker? Husk at både video-fil og tekst-fil må ha akkurat samme filnavn. Eksempel: "Two And A Half Men S01E03.avi" og "Two And A Half Men S01E03.srt". Det vet jeg, og uansett hva som står som tekst i srt fila, så skal det jo komme opp noe.. Sjønner ikke jeg, hat prøvd Windows Media Playeren, og VLC.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 I VLC er det bare å høyreklikke på filmen, video -> subtitles -> load file. Voila. Lenke til kommentar
t0mb-exe Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 I VLC er det bare å høyreklikke på filmen, video -> subtitles -> load file. Voila.Hm, får prøve det igjen imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå