Joachim_F Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Og nå skal utviklerne samarbeide med folkene bak Star Citizen.Realistisk rollespill håvet inn millioner på Kickstarter Lenke til kommentar
Populært innlegg Windoge Skrevet 21. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 21. februar 2014 Støttet spillet selv. Ser ut som mange er lei av å få servert den samme mølja, om og om igjen. 11 Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Støttet også spillet, virker veldig lovende. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Gleder meg både til Star Citizen og Kingdom Come: Deliverance, så jo bedre de blir, jo bedre er det. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 kastet pengene mine på skjermen til jeg fant ut at jeg kunne bruke visa. Ser veldig lovende ut dette spillet. 4 Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Spyttet inn en Baron pack etter den første artikkelen her på Gamer.no. Har ståltroa på dette prosjektet, håper ACT 1 blir gjennomført, og ikke minst populær. Da lover det godt for de to neste. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Støttet spillet. Vurderte å gå for den støttepakken som inkluderte et håndsmidd sverd sendt i posten, men slo det fra meg for denne gangen. 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Å ha en investor bak som ønsker å se ca 10 prosent av budsjettet blir støttet av folket, som bevis for at det er et behov for sånne spill er meget interessant. Ser frem til det blir mer ut av dette, ideen er veldig god. Håper de klarer å sette dette i praksis! 1 Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 endelig ett spill i middelalders miljø UTEN magi! dette har jeg ventet på lenge. 1 Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Vanskelig å tyde hva du mener, men dette er ikke et MMO. Om du er lei deg for at det IKKE er et MMO, så kan jeg ikke være annet enn dypt uenig. Gode SP-opplevelser blir det bare færre og færre av. Håper inderlig dette leverer! 1 Lenke til kommentar
Oyand Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Dette ser herlig ut! Håper det kommer mer "feedback" når du kutter / slicer folk med sverdet. Få det til å virke som om du virkelig gjør skade =P Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Dette ser herlig ut! Håper det kommer mer "feedback" når du kutter / slicer folk med sverdet. Få det til å virke som om du virkelig gjør skade =P De har over to år på seg, så det endres nok veldig til da. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Gikk glipp av denne. Venter på at de åpner for backing utenfor Kickstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå