Gå til innhold

Erfaringer med ASUS ZENBOOK UX32A eller Multicom Xishan W550S

hyp3z

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderte Multicom Artic W740 da jeg begynte å lete rundt, men leste her at den hadde et dårlig tastatur (en test av maskinen brandet som "Schenker"). I tillegg leser jeg kritikk av både tastatur og byggekvalitet her og her.

Ser ut som Multicom Ultra W840 bl.a. har AC wifi, mer diskplass og dobbelt med RAM. Til gjengjeld er den 0,1 kg tyngre og 800 kr dyrere. Er riktignok litt skeptisk til om W840 også kan ha et problematisk tastatur og byggekvalitet. :hmm:

Jeg tror nok jeg setter kvalitetsfølelse høyere enn specs. Har vært å prøvd og kjent på ASUS Zenbook UX32A i butikk, og syntes den hadde veldig bra kvalitetsfølelse. Overall virket det som en veldig bra maskin - men det er jo begrenset hvor mye man får "testet" en maskin som står i utstilling i et butikklokale.

Edit:

Fant en omtale av W550SU her.

Endret av hyp3z
Lenke til kommentar

Har også lest om dårlig tastatur på W740, men har fått inntrykk av at de har byttet dette med et som er bedre. Dersom du er ute etter kvalitetsfølelse ville jeg nok ikke gått for Multicom uavhengig hvilken modell det er snakk om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...