AfterGlow Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Forsøker å oppmuntre spilleren til å ikke gi opp.Hør «motivasjonstalen» i den nye Dark Souls II-traileren Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Som jeg gleder meg! Ett spill som utfordrer både hjerne og reflekser bakt inn i ett hav av spenning og herlig historie. Noen som vet hvor mye mer forsinket PC-versjonen blir i forhold til KjeksboksEn og PostScriptum 4? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Som jeg gleder meg! Ett spill som utfordrer både hjerne og reflekser bakt inn i ett hav av spenning og herlig historie. Noen som vet hvor mye mer forsinket PC-versjonen blir i forhold til KjeksboksEn og PostScriptum 4? Den kommer lenge før, da de to du snakker om ikke er annonsert engang. Elkjøp og Platekompaniet oppgir henholdsvis 30. og 31. som utgivelsesdato for PC-versjonen. Litt frekt, venter på den selv, skulle gjerne hatt den den 14. 2 Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 MAXIMUM GLEDING! Gleder meg sykt til å bli råffelpwned av invaders! Forhåpentligvis blir det nok nye spillere til at jeg kan få lov til å råffelpwne litt tilbake denne gangen. Pga at det er så vanskelig for n00bs å bli PvP'ere i DS1 uten å ty til guides er det ikke akkurat ofte du møter noen dårlige darkwraiths. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Håper virkelig at de har lagd ordentlig støtte for mus og tastatur denne gangen. Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Håper virkelig at de har lagd ordentlig støtte for mus og tastatur denne gangen. Hook opp en kontroller til PC'en så får en bedre spillopplevelse i denne type spill Dark Souls fungerte ypperlig med Xbox controlleren min når jeg spilte på HTPC'en. Lenke til kommentar
WourN Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Bah, hadde håpet det skulle komme til PS4. Noen som vet hvorfor i all verden det ikke gjør det? Har forhåndsbestilt PS4, men det virker som veldig få av de store spillene ikke kommer til PS4 GTA V, Titanfall og nå dette. Bah Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Bah, hadde håpet det skulle komme til PS4. Noen som vet hvorfor i all verden det ikke gjør det? Har forhåndsbestilt PS4, men det virker som veldig få av de store spillene ikke kommer til PS4 GTA V, Titanfall og nå dette. Bah Er nok fordi de vil satse på det største markedet aka. forrige generasjon, Japan har også heller ikke noe marked for de nye konsollene da det ikke selges PS4 og Xbone i Japan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå