reidis Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) hei prøvde å formatere pcen min igår, så ble hele skjermen svart, mens pilen syns og jeg kan røre pilen rundt men alt er svart.. noen som vat hva som kan ha skjedd? eller hva jeg kan gjøre? acer er en acer stasjonær Endret 21. februar 2014 av reidis Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Prøvd å trykke F2 eller F10 vet oppstart av maskinen? Valgte du recovery, eller format? Lenke til kommentar
reidis Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 nei har ikke prøvd det.. for prøve det. Lenke til kommentar
reidis Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 noen flere tips? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Når du formaterer en PC, så fjerner du i praksis tilgangen til alt som ligger på harddisken, inkludert operativsystemet. Derfor må du reinstallere operativsystemet før PC'en vil virke igjen. Hvis du du er av de som sier "formatere" og egentlig mener noe annet, så synes jeg du skulle beskrive hva det er du har gjort, steg for steg, så kanskje det er noen som kan hjelpe deg opp av den grøfta du har kjørt nedi. Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) hei prøvde å formatere pcen min igår, så ble hele skjermen svart, mens pilen syns og jeg kan røre pilen rundt men alt er svart.. noen som vat hva som kan ha skjedd? eller hva jeg kan gjøre? acer er en acer stasjonær Har du en bootable opprativsystem på usv eller cd Endret 21. februar 2014 av Jofrode Lenke til kommentar
reidis Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg brukte cd Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg brukte cd Okey. trykk f12 eller gå i biosen og sett den til og boote fra cd . gjort det? 1 Lenke til kommentar
reidis Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg brukte cd Okey. trykk f12 eller gå i biosen og sett den til og boote fra cd . gjort det? Åååå takk for hjelpen . Det funker :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå