Galen Absalom Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Spillet hadde solgt 14 millioner kopier per November i fjor, sikkert noe høyere nå. Disse tallene tilsier ikke akkurat at folk har et stort problem med always online. For noen er dette sikkert et stort nok problem til at det hindrer kjøp, men tror ikke majoriteten deler det synet. Er nok ikke mulig å komme fra at always online blir vanligere med tiden, siden det er den eneste effektive kopibeskyttelsen. En oppfølger til en ti år gammel, elsket spillserie trumfer always online. Tallene tilsier at folk hadde lyst på mer Diablo og fint lite annet. Per mars i fjor spilte en million daglig og tre hver måned. Høres ut som mange har lagt det bort. Vet mange forventet et spill man kunne spille ukentlig i årevis. De fleste spillere (Ink Diablo 3 spillere) fullfører spillet og spiller kansje 50-100 timer så går man videre til andre spill, inkl. meg. Ønsker man å spille et og samme spill i årevis er det nok av MMO spill der ute, personlig ønsker jeg å prøve nye ting etter en liten stund. Var en veldig "smal" gruppe spillere som dediketerte seg til Diablo 2 grinding, de fleste fullførte det så la de det fra seg. Selv om Diablo 3 en "oppfølger" etter Diablo 2, betyr ikke det at spillet må designes som Diablo 2 v2. Heldigvis for dem som liker Diablo 2'eque spill finnes det alternativer som tidligere nevnt i tråden (Path of Exile etc). Endret 23. februar 2014 av Galen Absalom Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Jeg har spilt en del Torchlight 2 (solo), og jeg synes det er et veldig morsomt spill. Jeg føler at Diablo er litt i samme gate, er det riktig? Er dette et spill jeg kan like hvis jeg koste meg med TL2? :-) Rimelig sikkert at du vil like Diablo 3 hvis du likte Torchlight 2 og er generelt fan av Action RPG spill. Om noen påstår noe annet, tror jeg det grunner i et usunt hat-forhold med et dataspill. Folk er veldig uttalt negativ mot Diablo 3, men føler det i stor grad er grunnet forskjellige design valg iforhold til hva Diablo 2 var. Endret 23. februar 2014 av Galen Absalom Lenke til kommentar
Krepp Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 @Zedarius og Galen Absalom: Takk for svar. Jeg kommer nok til å prøve trialversjonen før jeg eventuelt kjøper spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå