Niklasp Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 – Vårt nettbrett er både tynnere <em>og</em> skarpere.Her gjør Samsung narr av iPad Air Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) Jeg er sikker på at Samsung kunne lagd noe i hvilket som helst "eksklusivt" materiale, og gjort sitt ypperste, men likevel fått det til å se og føles rimelig Nille-billig ut. Endret 21. februar 2014 av Mala 7 Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Haha! Fantastisk av Samsung. Viser bare at man ikke alltid kan gjøre ting "eksklusivt" og komme unna med at det ikke når opp til dagens standard når det kommer til programvare og hardware 2 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Morsomt. Men slår fortsatt ikke Sony's "This is how you share your games on PS4". 3 Lenke til kommentar
Newton Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Haha! Fantastisk av Samsung. Viser bare at man ikke alltid kan gjøre ting "eksklusivt" og komme unna med at det ikke når opp til dagens standard når det kommer til programvare og hardware Ja, aldri har vel noen gjort så stort nummer av 0,2 mm.Og du har rett, imitert skinn blir aldri særlig eksklusivt, og Samsung har litt å jobbe med om de skal nå opp til dagens standard innen software og hardware... 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Reklamerer de for GUI som de har fjernet? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Haha! Fantastisk av Samsung. Viser bare at man ikke alltid kan gjøre ting "eksklusivt" og komme unna med at det ikke når opp til dagens standard når det kommer til programvare og hardware Ja, aldri har vel noen gjort så stort nummer av 0,2 mm.Og du har rett, imitert skinn blir aldri særlig eksklusivt, og Samsung har litt å jobbe med om de skal nå opp til dagens standard innen software og hardware... Om det er eksklusivt eller ikke kan diskuteres, men jeg mener det er langt emr behagelig og funksjonelt en aluminium, som er glatt, og har ubehagelig temperatur. AtW 7 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Har aldri opplevd noen ubehagelig brukstemperatur på verken iPhone eller iPad, eller min z1 for den saks skyld Da er det heller temperaturen ute som gjør det mindre fristende å stå å putle med telefonen.. 1 Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Gjøre narr av konkurrentene på denne måten synes jeg ikke er god markedsføring, ja den gir oppmerksomhet men synes det blir smålig gjort dessverre. Denne er helt klart på grensen synes jeg. 3 Lenke til kommentar
novaster Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Åh herregud, jeg bare MÅ sende en mail i mens jeg ser en film! Multitasking er svært nødvendig for jobbmaskiner. Derimot når jeg bruker iPad-en min er jeg interessert i å gjøre én ting, som surfing, se på en serie eller spille et spill. Skal man sjekke ut ting på nettet har man tabbing, copy pasting fungerer mellom programmer - hva mer trenger en vanlig tabletbruker? 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Åh herregud, jeg bare MÅ sende en mail i mens jeg ser en film! Multitasking er svært nødvendig for jobbmaskiner. Derimot når jeg bruker iPad-en min er jeg interessert i å gjøre én ting, som surfing, se på en serie eller spille et spill. Skal man sjekke ut ting på nettet har man tabbing, copy pasting fungerer mellom programmer - hva mer trenger en vanlig tabletbruker? Vanskelig å si, personlig bruker jeg ikke tableten min til mye av tunge oppgaver, men jeg vet om folk som bruker tablets til office-oppgaver, redigering osv, skjønner ikke at de gidder, men for den gruppen er det sikkert nyttig. AtW 2 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Høres heller ut som Samsung gjør narr av seg selv med slik latterlig reklame. Om man bare ser på hva andre gjør vil man aldri klare å få til noe stort selv. 5 Lenke til kommentar
Plystrern Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 suverent å ha mail, ie, face osv side ved side da:) Har det det stadig på surface 2'n. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Enig. Multi-tasking er genilt, ihvertfall hvis man skal bruke tab'en til noe annet enn bare å sitte i sofa'n med. Fungerer ypperlig på min Venue 11 Pro Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Merkelig med disse epledyrene. Det er nesten like før det er et pluss å ikke ha multitasking. :-) Jeg har hørt lignende før, men det var vel innenfor scientologikirken eller jehovas vitne. 4 Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Vittig Jeg synes reklamene til apple er sånn halvveis kleine og små kvalme, de spille for mye på følelser. Det fokuseres altfor lite om selve produktet og det vi får se er at alt liksom er perfekt, vakkert, skjønt og pent, savner mer praktisk bruk av produktet "hands on". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg