king_pedersen Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Bare lurer på om dere har en anbefaling om hvordan mangår fram når man klokker? hvor mange mhz om gangen? Takk for svar (på forhånd) Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 jeg har jo klokket mitt GF2 (se signatur) og da kjørte jeg første gangen 10Hz og hvis det gikk fint så satte jeg det opp enda 5 Hz og forsatte frem til skjermen så ut som et H****** og klokket ned til det høyeste jeg hadde tatt tidligere og begynte med 1 Mhz steg.. Merk: dette var på minnet På gpu så klokket jeg kun i 1 Mhz trinn... siden det er mindre overklokkingsbart!! Lykke til Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 klokk 5mhz om gangen til du begynner og få artifacts. da klokker du litt ned, også hvis du vil klokke mer, så klokk bare litt om gangen (1-2mhz). Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 men hvor langt tror dere jeg kan klokke dette kortet da? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 men hvor langt tror dere jeg kan klokke dette kortet da? vet ikke om det bare er meg som ikke finner det, men kanskje du først bør si hvilket skjermkort du har... Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 unnskyld meg da:) det er et GForce 4 ti4200 64mb Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 hallo hvor lang tror dere jeg kan klokke mitt kort? det står ovenfor! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det er som regel ingen fasit-svar på hvor langt man kan klokke et visst grafikkort, CPU o.l. Det er forskjeller fra HK til HK, avhengig av hvilken kjøling du har osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå