V. Haugen Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Teknologien vil erstatte grønt "nattsyn".Nytt videokamera filmer i farger om natten Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 det grønne "nattsyv"-filteret Dette har jeg ikke hørt før Lurer på hvordan dette er opp mot et FLIR kamera, men de har nok forskjellige bruksegenskaper. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Flir er jo ett varmefølsomt kamera og ser ikke lys som vi oppfatter med våre øyne. Det ser varmestråling som fremstår på en skjerm i ulike farger/nyanser etter hvor varmt det er. 2 Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 det grønne "nattsyv"-filteret Dette har jeg ikke hørt før Lurer på hvordan dette er opp mot et FLIR kamera, men de har nok forskjellige bruksegenskaper. FLIR ser infrarødt og har lite med kameraet i artikkelen å gjøre. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 det grønne "nattsyv"-filteret Dette har jeg ikke hørt før Lurer på hvordan dette er opp mot et FLIR kamera, men de har nok forskjellige bruksegenskaper. FLIR ser infrarødt og har lite med kameraet i artikkelen å gjøre. Var vel det jeg også skrev, at de har forskjellige bruksegenskaper. Men det ville vært interessant å se hvordan de er opp mot hverandre på dybdegjengivelse og skygger. Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Men det ville vært interessant å se hvordan de er opp mot hverandre på dybdegjengivelse og skygger. Blir vel litt som epler og pærer tenker jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg