hdlarsen Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Skulptur i havgapet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Hei, Harald. Himmelen med stjerner og nordlys, og den opplyste skulpturen, er fabelaktig fint, med god komposisjon / kamera-vinkel og praktfulle farger ! Jeg er litt usikker når det gjelder den mørke forgrunnen, men jeg tror at jeg ville gjort den mindre og lysnet den litt forsiktig. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Flott nordlysbilde. Var selv ute på "nordlysjakt" igår. Ett til tider fantastisk flott skue Synd månen ikke kom opp før etter midnatt. Litt månelys fremhever/belyser landskapet på en flott måte "Nordlysjakt" er en opplevelse, tiden står nermest stille og timene flyr Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Hei, Harald. Himmelen med stjerner og nordlys, og den opplyste skulpturen, er fabelaktig fint, med god komposisjon / kamera-vinkel og praktfulle farger ! Jeg er litt usikker når det gjelder den mørke forgrunnen, men jeg tror at jeg ville gjort den mindre og lysnet den litt forsiktig. Vennlig hilsen Albert. Takk for kommentarer Albert Ja forgrunnen er mørk, men i natt var ikke måneden oppe der så da må æ gå opp i ISO og da blir det mye støy i bilde. Hilsen Harald Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Flott nordlysbilde. Var selv ute på "nordlysjakt" igår. Ett til tider fantastisk flott skue Synd månen ikke kom opp før etter midnatt. Litt månelys fremhever/belyser landskapet på en flott måte "Nordlysjakt" er en opplevelse, tiden står nermest stille og timene flyr Hei Geir Takk for kommentarer Ja var mye utbrudd i går, men vanskelig med lyset å spesielt når vi ikke har sne her oppe. Blir fort støy med høy ISO på Nex. Hilsen Harald Lenke til kommentar
nutini Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Hei Harald. Flott at du inkluderer elementer i nordlysbildene dine, Synes dette ble godt komponert,og uten at jeg har så mye erfaring med nattbilder så sitter vel eksponeringen også ? Arvid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg