AnonymDiskusjon Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hei.Har i det siste merket noe avlangt, mykt, bevegendes oppe til venstre for nippelen på det ene brystet. Er på kur med høye doser test og deca blant annet, så jeg er utsatt for gyno - men likevel har jeg aldri hørt om gyno som har oppstått OVENFOR nippelen, og som noe mykt, avlangt. Eneste jeg har hørt er at det oppstår en kul under nippelen.Noen som har peilling på hva det kan være? Om det er gyno så setter jeg igang med letro/nolvadex øyeblikkelig, men jeg kan ikke forstå det da jeg aldri har hørt om noe annet enn kul under nippel ved oppstått gyno. Brystkreft rammes vel hovudsaklig kvinner av, men kan vel oppstå hos menn og?Hilsen mann 20. Anonymous poster hash: b89bb...10b Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Er du i tvil bør du oppsøke lege. Ingen her på forumet kan svare nøyaktig på hva det kan være. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Jeg antar gyno står for gynecomastia (altså brystutvikling i menn). Man kan få brystvev langs hele den embrioniske "melke-linja" (http://en.wikipedia.org/wiki/Milk_line), men det er dog sjeldent det oppstår utenfor det normale brystet (normalt bryst inkluderer vev rett over nippel). Angående brystkreft er dette usedvanlig sjeldent for menn i starten av 20 åra, men siden du går på høye doser av steroider kan det være meget lurt å forklare bieffekten som har oppstått med legen som skriver ut medikamentene. Med tanke på medikasjonen du mottar og lokasjon av hevelsen er det naturlig å tro at dette er gynecomastia. Jeg har desverre ikke god nok erfaring med høydosis steroid-behandling og gynecomastia til å gi et bedre svar enn dette. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Vekt, fett%, og dosene dine? Om du har høy% er du mer utsatt for gyno, jeg ville sluttet på kuren umiddelbart, kjørt pct så tatt en tur til legen. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) *facepalm* Er det mulig sier bare jeg... Jaja, lykke til til deg manboobs,eller er vel kanskje manboob for nå ? Endret 22. februar 2014 av technicality Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Det mest fornuftige her vil være å ta en tur til legen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Takk for svar.Aldri hørt om gyno som har oppstått ovenfor nippelen.. legen min er i mot dopingbruk og nekter å hjelpe meg verken med blodprøver eller lignende - så tvilsomt noe hjelp å få fra han.Jeg bruker testosteron året rundt og går aldri av - men som sagt kan kjøre letro/nolvadex protokoll for å fjerne gyno, men kjedlig å gjøre det om jeg ikke vet at det er gyno med sikkerhet både for lommeboka og helsen sin del.Dosene jeg kjører er:1200mg test800mg deca500mg mastMast ble laget for kvinner med brystkreft så det skal motvirke gyno, men 2gram test og deca tilsammen kan fort være for mye mtp å unngå gyno. Fettprosenten ligger på 16-17%. Anonymous poster hash: b89bb...10b Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 legen min er i mot dopingbruk og nekter å hjelpe meg verken med blodprøver eller lignende - så tvilsomt noe hjelp å få fra han. Anonymous poster hash: b89bb...10b Hørtes ut som en tvilsom lege. 1 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Takk for svar. Aldri hørt om gyno som har oppstått ovenfor nippelen.. legen min er i mot dopingbruk og nekter å hjelpe meg verken med blodprøver eller lignende - så tvilsomt noe hjelp å få fra han. Jeg bruker testosteron året rundt og går aldri av - men som sagt kan kjøre letro/nolvadex protokoll for å fjerne gyno, men kjedlig å gjøre det om jeg ikke vet at det er gyno med sikkerhet både for lommeboka og helsen sin del. Dosene jeg kjører er: 1200mg test 800mg deca 500mg mast Mast ble laget for kvinner med brystkreft så det skal motvirke gyno, men 2gram test og deca tilsammen kan fort være for mye mtp å unngå gyno. Fettprosenten ligger på 16-17%. Anonymous poster hash: b89bb...10b Herregud, kjører du virkelig det der non-stop? Da regner jeg med at kroppen har slått seg av for godt? Du er ikke bodybuilder? Da kan du i så fall gå til gymmet ditt/teamet ditt og mest sansynnlig få hjelp der. Annet enn det anbefaler jeg fortsatt og ta PCT gjerne med Nolvadex for å reversere gynoen. Ønsker ikke å komme med moralpreken men det der er ville doser som du kjører non stop, prøv på å komme av og se om kroppen fortsatt produserer selv. Lykke til! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Hehe nei er 2mnd blast 1mnd cruise ca. Cruisen består av lavdose test 250mg og er bare for vedlikehold. Er kroppsbygger ja. Bryr ikke meg om egenproduksjon, så pct er bortkastet både tid, penger og helsemessig. Anonymous poster hash: b89bb...10b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå