Vo0do0 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det er lekt ut noen nye Nvidia drivere på nette, som vist nok skal fikse en gooood del. http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1896 Driverene ligger her: http://www.guru3d.com/newsitem.php?id=603 Prøvde de ut i går, funket meget bra. Som anandtech, merket jeg og stor forskjell i Halo. Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Meget bra drivere, selv om det er i beta stadiet. HALO opplevdes som mye mer flytende hos meg. (Se specs i signatur.) Mvh, Thomas. Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 MÅ du ha directx9 støtte i hardware for disse driverne? Eller kan jeg laste de ned og bruke de på mitt geforce ti4200 kort? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ja, hvor mye dårligere har grafikken blitt hos dere da? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ja, hvor mye dårligere har grafikken blitt hos dere da? Jeg skulle akkurat til å si det Vi får se hva anandtech og hardocp sier om driverne i løpet av de nærmeste dagene Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Hmm... Har dere lest linken jeg ga til anandtech? Driverene fikser alle kvalitetsproblem fra forrige driver. Se på bildene fra f.eks Halo, så er det ingen forskjell på kvalitet. Lenke til kommentar
Ernie79 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg syntes de nye driverne er noe piss. Syntes jeg får mye trøbbel i spill og skjerkortet blir varmere enn 45.xx driverne Lenke til kommentar
darker Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Flaut å si dette, men sitter her med et Geforce 2 Gts kort, spørsmålet mitt er ganske enkelt om det i det hele tatt har noenting å si å oppgradere driverne nå? Tviler på at ndvidia fortsatt sitter og tweaker så gamle kort.. eller? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 lasta ned driverne nå og de virker veldig bra til mitt Geforce kort selv om jeg nok bytter til ATI snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå