herzeleid Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Hvordan er opplevelsen for de av dere som spiller på ps4? Sitter fortsatt med et gtx670 og en pc fra samme tid, så med tanke på ytelsen en del av dere andre får merker jeg at det frister å spare meg for frustrasjonen ved å tweake et krevende spill til en gammel pc, og da blir fort konsollen løsningen hvis spillet fungerer greit der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) Utviklerne la tidligere i kveld ut en hotfix på PC som kanskje gjorde mer vondt enn godt. Om du holder på med questen "The Hunt Begins" kan du nå risikere at neste quest(Ginger in a pickle) ikke aktiveres. Siden dette er del av Main Quest, kommer du da ikke videre i spillet. For de som har startet questen vil en kanskje også oppleve at fiender ikke angriper. Ganske illustrerende for spillets problem med bugs dessverre, selv patcher gjør spillet verre... Endret 20. februar 2018 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) Det er dessverre ofte slik i open world games fikser du en ting blir noe annet fucka. Men litt vel dårlig at de ikke sjekka skikkelig at MAIN QUESTEN ikke noe påvirka!!! Endret 20. februar 2018 av Gunfreak Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Allikevel preker folk om at de ikke opplever bugs av betydning. Vet ikke helt hva jeg skal tro. Beror det på flaks om man får et spill som faktisk virker? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Er vel som alltid det. I noen spill er det bare verre enn andre. Er ikke lenge siden Fallout 4 ble anmeldt av bl.a Gamer.no - som ikke nevnte bugs omtrent i det hele tatt, når "resten" av gamingverden hadde opplevd en hel haug. Karakteren stod da til en relativt bugfri opplevelse. Folk reagerte selvsagt. Warhorse har vært uheldige på hvor mange som opplever bugs, men jeg føler ikke at jeg personlig har så mye å klage på. Spillet mitt har kræsjet èn gang på 31 timer. Tror ikke jeg har hatt noen bugs som har gjort at jeg må reloade heller. Er for min del mer av den vanlige typen i denne slags spill. Litt merkelig AI til tider, en hest som plutselig sitter fast i elva osv. Ikke store greiene. Eneste jeg har holdt meg med vilje og viten unna er questet "House of God". Virker som at "alle" som fullfører det har fått problemer etterpå. Om det er alle, som i alle, eller alle som i alle som kommer på nett for å skrive om det er noe annet. Menmen. Supert spill uansett, og en super førsteprestasjon for selskapet. Gleder meg til et par patcher og deres neste spill. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) Allikevel preker folk om at de ikke opplever bugs av betydning. Vet ikke helt hva jeg skal tro. Beror det på flaks om man får et spill som faktisk virker? vet ikke, som sagt de bugsa jeg har er mest ytelse. Kan jo se noen her https://www.youtube.com/watch?v=bAFnijnPYGU Skal nå teste dette https://www.tldrgames.com/guide/kingdom-come-deliverance/fix-laggy-cutscenes-kingdom-come-deliverance/ Endret 21. februar 2018 av -iL- Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Har fremdeles ikke møtt på noen game breaking bugs. Men har gjort få quests pga det er vist der de verste bugsa er. Jeg hadde en bueskyte konkurranse bug En hover ku, en CTD, noe vanskeligheter med en trapp. Ellers er det grafiske bugs. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Ser ikke videostreamer da jeg spiller selv. Men nei, ikke opplevd manglende NPC', løpske sverdanimasjoner, tale i loop eller talentløse hester. Faktisk har hesten imponert meg med hvor bratte skråninger den tar meg opp. Hopper glatt over gjerder osv så lenge jeg har litt fart. Så det at den ikke greier de minste hindre er helt helt feil. Litt rart å lese disse innleggene her om sånne bugs når de åpenbart må være feil. Buskene er ikke harde som betong. Men er det veldig veldig tett buskas så er det vanskelig å komme gjennom. Det ville det vært i virkeligheten også og ingen i sine fulle fem ville prøvd komme gjennom så tett buskas som jeg nå snakker om. Spilt over 40 timer på PC. Spillet sliter helt klart med bugs, basert på tilbakemeldingene på nettet er det ikke tvil om at dette er et spill med mange bugs, langt mer enn hva som er vanlig. Hvilke bugs man får er tilfeldig, og selv om noen er heldigere en andre, kan jeg på samme måte si at de som ikke opplever bugs åpenbart tar feil. Greit å si at man ikke selv sliter så folk blir klar over det er mulig, men det er ikke mer rett en oss som forteller om hva vi ser og opplever av bugs. Min er erfaring er også at bugs gjerne er litt som framerate. Noen ser ikke forksjell på 30 eller 60 fps, noen legger ikke merke til framedrops. På samme måte er det mange som ikke bryr seg om små bugs som ikke påvirker gameplay i stor grad, og dermed ikke legger merke til dem. En kompis jeg spilte sammen med i går la ikke merke til noe, mens samtidig satt jeg å irriterte meg grønn over at Henry sin skygge mangler hals, så det ser ut som hodet svever 10 cm over resten av kroppen. Annet jeg opplevde på de to timene jeg spilte i går: jeg satt fast på en trapp, var umulig å komme opp. I samme trapp stod også en hest. Jeg hadde en quest der jeg skulle følge blodspor, men blodteksturene lastet ikke inn, såg bare en rød firkant i stedet. To npc-er som skulle prate sammen i en quest stod bare og så på hverandre i 5 sekunder før de bare gikk videre. I en harejakt opplevde jeg at kjøttet fra harene av og til ble tagget som stjålet. En npc som gikk oppover en gate stoppet opp for annet hver steg han tok, selv når ingen stod i veien. Hester med armor har så mye clipping at det åpenbart burde være fikset. Hver gang jeg skal ned en stige er det en feil i animasjonen. Til slutt kan jeg legge til at med mods som fikser spillets små og store svakheter, utenom bugs, begynner jeg å sette pris på gameplayet. Det er en flott verden som War Horse har laget, synd at de ikke har fått til å gjøre den siste finpussen, for da kunne dette blitt virkelig imponerende. Kjedelige feil det der. Akkurat harejakt er ikke helt lov for alle. Så kjøttet kan li oppfattet som stjålet. Har blitt stoppet og ransaket av skogsvokter selv som skulle sjekke om jeg hadde kjøtt på meg. Men systemet virker ikke helt konsekvent. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Holy shit cakes! The kom i kamp med 6 fucking Cumans! 2 bueskyttere og 4 i rustning med sverd. Etter å fått masse juling fant jeg ut at jeg måtte bli kvitt de bueskytterne så jeg løp og slo de i hjel med hammeren min! men det så stygt ut, 4 cumans hamra løs på meg som jeg var en piñata jeg var sikker på at jeg kom til dø og bannet meg selv for at jeg ikke tok meg en save drink før kampen, men så fikk jeg inn et slag jeg stakk hoved cumanen i ansketet med piggen på hammeren min, han daua men det var ikke over, men pluttselig ser jeg nr 3 er borte så nå har jeg bare 2 å ta hånd om, så jeg får til slutt kakka de i hue og de døde, da oppdaget jeg at nr 3 var i kamp med noen vakter så jeg løp over og slo han en i hue så han han også falt om, brynja og gambesonen min var helt oppbrukt, og ikke fungerende, jeg hadde trauma i brystet, hode og hånda. Men min mektige rustning hadde gjort at jeg ikke blødde! 2 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 (endret) Hadde aldri trodd jeg skulle kose meg så mye med dette spillet! Game of the Year 2018, lett. 59 timer spilt så langt. Har satt hovedoppdraget på pause litt til jeg har fått rensket opp i side quest loggen. Har ikke funnet han som lukter vondt ennå. Laster ned en update på 200+ MB nå. Noen som vet hva det er? Edit: Er vel dette? This is hotfix patch for the following issues: Fix for R2 button being non-responsive in combat (only applicable when playing with a controller) Fix for issues in quests with Hans Capon Fix for quest Ginger in a Pickle The version displayed in Main menu is 1.2.5 This patch is compatible with all current mods (in as much as these mods are compatible with our game). Endret 21. februar 2018 av Orwandel Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Hadde aldri trodd jeg skulle kose meg så mye med dette spillet! Game of the Year 2018, lett. 59 timer spilt så langt. Har satt hovedoppdraget på pause litt til jeg har fått rensket opp i side quest loggen. Har ikke funnet han som lukter vondt ennå. Laster ned en update på 200+ MB nå. Noen som vet hva det er? Edit: Er vel dette? This is hotfix patch for the following issues: Fix for R2 button being non-responsive in combat (only applicable when playing with a controller) Fix for issues in quests with Hans Capon Fix for quest Ginger in a Pickle The version displayed in Main menu is 1.2.5This patch is compatible with all current mods (in as much as these mods are compatible with our game). Jeg tror det er en hotfix for hotfixen. Koser meg jeg også. 27 timer nå og har ikke gjort mye main quest. Og for de som klager på at det ikke er noe character creation. Se bare å late som det er en orc under visiret. 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Er nesten redd for at spillet har satt en ny standard for min del sånn at framtidige RPG's rett og slett blir for dårlig. Syns kampsystemet er perfekt, questene er 10/10 og kartet det absolutt beste jeg har sett i noen spill. Jeg har veldig lyst å si etter 16 timer med spillet at dette muligens er det beste jeg har spilt? 16 timer med spillet og jeg gleder meg til å hoppe inn i det. Jeg gleder meg til å gjøre quester og sidequests og bare explore. Det har jeg aldri hatt i noen spill. Som regel kjeder jeg meg ihjel i slike spill siden quests blir en slags grind men ikke her. Håper Warhorse Studios ble rike på spillet sånn at de kan lage mer spill likt dette. Tviler EA kommer med noe lignende ihvertfall Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Etter de fiksene jeg nevnte over har jeg aksetabel FPS Men hvorfor "tvinger" alle RPGs meg til å bli en murderous thief? Nå skulle jeg stjele noe for ei gammal hore. ett skjerf. snek meg inn på der dama bodde, var midt på natta så følte meg trygg. Gubben lå og sov siden av henne. Begynte på pickpocket i sneak modus, og ble oppdaget med en eneste gang! SHIT! Løp ut, over gjerdet, og gjemte meg bak en busk. Så at de løp som forvirra høns ute på jordet. hmmm?! sniker meg tilbake inn i huset, sjekker alle kister, ikke noe skjerf. Hadde dama det på, selv om hun var i nightgown? Fant de igjen sørover i skogen, de "løp" i panikk mer eller mindre sydover. Så plutselig ble jeg mistenk for robbery i Neuhof, og ser en guard løpene mot meg?! WTF? hmm, nei han ser meg ikke, og løper nok mot huset dems, 2 km unna. ekteparet begynner å gå hjemover i normalt tempo. Jeg sniker meg innpå henne bakenifra, og får takedown option! success! eller nei, gubben ser meg, og løper i panikk nordover(?). jaja, looter dama, finner skjerfet. lol. Ingen andre spill er i nærheten når det gjelder slik realisme! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Jeg døde igjen for første gang på sånn 20 timer. To ganger faktisk! skulle rydde unna en banditt leir, og fikk skikkelig juling 2 ganger det var 5 av de og de hadde alle god rustning osv. Antall folk jeg dreper går veldig fort opp etterhvert. førstre 12 timene hadde jeg drept kanskje 13 stykker, første 20 timene hadde jeg drept ca 25. Nå etter 32 timer har jeg drept nærmere 150!! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Tror faktisk dette er det beste open world RPG på 10-15 år. Det har faktisk vekka spill gleden hos meg! 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Snakk om polariserende spill. Halvparten på steam skriker "spillet er for vanskelig" Andre halvparten skriker "spillet er for lett" Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Tror faktisk dette er det beste open world RPG på 10-15 år. Det har faktisk vekka spill gleden hos meg! Samme følelse. Jeg var egentlig dritlei spill nå. Kingdom Come så gleder jeg meg til å sette meg ned med. Jeg hadde aldri trodd det, forventet skikkelig B-produksjon av et spill så ble rimelig mindblown av å faktisk spille det. Satt helt ny standard for min del. Lykke til andre utviklere å overgå dette. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Hvordan er kampsystemet egentlig? I fra videoer så ser det forferdelig klunkete og tregt ut? Er på nippet til å kjøpe dette selv, men det er der det henger for min del Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Hvordan er kampsystemet egentlig? I fra videoer så ser det forferdelig klunkete og tregt ut? Er på nippet til å kjøpe dette selv, men det er der det henger for min del Sammenlignet med god of war er det ganske treigt. Men klunkete er det ikke. Største problemet er at du kommer til et stadie er hele Kampsystemet faller sammen og alt handler om å bare trykke Q på riktig tidspunkt. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Hvordan er kampsystemet egentlig? I fra videoer så ser det forferdelig klunkete og tregt ut? Er på nippet til å kjøpe dette selv, men det er der det henger for min del Sammenlignet med god of war er det ganske treigt. Men klunkete er det ikke. Største problemet er at du kommer til et stadie er hele Kampsystemet faller sammen og alt handler om å bare trykke Q på riktig tidspunkt. Hvorfor sammenligner du det med God of War? Det er jo et helt annerledes spill Men ja, du kan countre rimelig bra når du har fått trent deg opp skikkelig. Ellers syntes jeg også kampsystemet så dårlig ut på streams og youtube helt til jeg spilte det selv. Det minner litt om For Honor bare mer avansert og langt mer fokus på stamina. Jeg digger det ihvertfall og føler å gå tilbake til Skyrim/Witcher 3 type combat blir rett og slett for barnslig etter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå