N* Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Når jeg åpner pdf'ene i notepad er de fullstendig blanke og tomme for data. Jeg trodde ikke det var mulig å oppnå noe sånt uten å gjøre det manuelt. Noen som kan bekrefte/avkrefte? Endret 25. februar 2014 av N* Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Og hvorfor prøver du å åpne de i notepad? 4 Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 Jeg syntes det var rart jeg ikke fikk åpnet de i reader. Og jeg la merke til de tok 0 byte. Så jeg tenkte jeg skulle skjekke dataen/kildekoden, i notepad. Jeg skulle motta kontoutskrifter. Men fikk ikke åpnet de i reader. Tenkte å skjekke; pga. mistenkelighet grunnet tidligere manglende penger, hvordan dataen ville oppføre seg i notepad. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Det er klart det ikke vises noe i notepad heller hvis de er 0 byte. 0 byte er 0 byte uansett. Det er ikke vanskelig å lage en tom pdf. Det er bare å skru på vis filendelser i windows, lage en ny, tom tekstfil og omdøpe den til tull.pdf. Sikket en fyr som prøver å skaffe seg ekstra tid, og har lært at dette funker på lærere. Men han er i den virkelige verden nå. Busted. 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Han klarte nå iallefall å "lure" trådstarter med dette trikset Lenke til kommentar
N* Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Han har ikke lurt meg nå lenger ihvertfall. Takket være Tåkelur. Takk for svar, folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå