Gjest medlem-316240 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Jeg har tenkt til å gå Industriteknologi eller Data og Elektronikk på VG2. Jeg HAR 3,6 i snitt, og jeg lurer på om jeg har for dårlig snitt for å komme innpå 1 av de... Lenke til kommentar
supermario1 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Det kommer vel an på hva snittet på skolen din ligger på. De fleste kommer som regel inn på et av studiene de ønsker på videregående, uansett hva slags snitt man har, så tror du ikke behøver å bekymre deg. Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Hadde jeg vært deg, så hadde jeg satset på å forbedre snittet. Du har fortsatt et par måneder på deg før standpunktkarakterene og andre karakterer settes. Hvis du virkelig ønsker det, så skal du nok også klare å forbedre snittet ditt! Endret 20. februar 2014 av Meridies Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Yup. Det er i slutten av semesteret de skal sette den summative vurderingen og karakteren skal gjenspeile den faglige kompetansen du har da. Dvs. at hvis de prøver seg med en "du hadde 3.2 i snitt til jul, så vi kan ikke gi deg bedre" må du arrestere dem og referere til § 3.2 i opplæringsloven. Mao. du må bare jobbe knallhardt frem til sommeren. Det er fortsatt mulig! https://www.youtube.com/watch?v=KxGRhd_iWuE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå