martin_meling Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Noen andre som har problemer med NGT mail i dag!? Jeg VET at det er sendt flere mail til NGT-mailen min, men de kommer ikke frem. Er det hos NGT eller meg feilen ligger? Fikk mail på denne adressen senest for noen dager siden, har ikke endret på oppsettet siden det... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 hmmm... når du sier det... jeg har heller ikke fått mail i dag, prøvde å abbonere på et emne her inne, men selv om det har kommt svar har jeg ikke fått mail... Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hva slags adresse bruker du ? Er det på NGT sin epost server ? Om det er det ringt til dem eller meld på en annen måte om det Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Hva slags adresse bruker du ?] http://mail.broadpark.no Er det på NGT sin epost server ? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har også problemer med mailen idag og jeg har Tele2... Jeg kommer heller ikke inn på msn..... Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Du kunne spurt dem som sender mail til deg om hva slags feilmelding de får (om noen) og ringt inn med dette til NGT og si ifra. Det høres ut som problem borte hos dem Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Da jeg var redd det var at mailene ikke var sendt til meg så prøvde jeg å sende fra hotmailen til NGT-en. Problemet er egentlig at det ikke kommer opp noen feilmld noen plass! Men, da jeg har fått flere mail på hotmailen i dag, så "vet" jeg at det er hos ngt problemet må ligge... Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ja, det er normal å ikke få feilmld med engang. SEndmail prøve mange ganger før den gir opp. Det kan av og til ta dager før du får tilbakemelding om at det ikke gikk bra. Uansett meld om dette til NGT trolig er d ingen andre som kan hjelpe deg Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Uansett meld om dette til NGT trolig er d ingen andre som kan hjelpe deg Sitter i telefonkø, og har gjort det de siste 15min Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 det er lindorf som styere hele kundende stakarse ngt kunder jeg syns synd på dere som slite med jævlene Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Kom akkurat gjennom på tlf! NGT har funnet feilen. Det blir rettet opp "så fort som mulig". Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 no har eg fått mailene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå