Schreiber Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 http://www.hiddenpath.com/games/windborne/ Kom over dette med en tilfeldighet på youtube. Windborne er en blanding av Minecraft og Legend of Zelda, blandt annet, og er foreløpig i Early Access på Steam til noen små kroner. Fprtsatt er det veldig mye som mangler, men det er moro å spille likevel om man liker å bygge ting. Konseptet går ut på at man har en flyvende øy hver, med en vennlig rase skapninger. Vi kan utforske dungeons, gjøre quests, bygge ting som i Minecraft og så videre. Og selvsagt sloss litt mot fiendelige skapninger om man føler for det. Siden øyen flyr, vil vi også kunne se andre spilleres øyer flyte forbi, og selvsagt besøke andre øyer. Vel, etterhvert kan vi det, i alle fall. Foreløpig er det ikke så mye å gjøre annet enn å bygge, men det kommer. Det jeg har spilt så langt lover i alle fall svært bra, så det skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Jeg håper den musikken begrenser seg til traileren? Lenke til kommentar
Blake Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Etter å ha sett en lengre preview så syntes jeg ikke det minnet noe mer om Zelda enn det Minecraft gjør for å være ærlig, og musikken var gørrkjedelig. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 Spillet er fortsatt i Early Access, så veldig mye mangler fortsatt. Det er ingen fiender, ingen dungeons og alt det der ennå. Men det kommer. Btw aner ikke om musikken bare er i traileren. Jeg bruker Spotify nesten døgnet rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå