tacomodo Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Noen som vet hva den "beste" bittorrent klienten er? Og link? Og, nei, skal ikke laste ned warez, så ikke gidd å poste om du ikke har en klient å foreslå Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Shareaza funker jo ganske bra då.. har ikke prøv andre ann den og "den orirginale"... og då "vant" shareaza www.shareaza.com Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Syns Shareaza funket greit til å begynne med, men etterhvert som det kom flere feriefilmer og dokumenter på download-listen, gikk det som sirup. Download-hastigheten ble lavere og lavere, og behovet for cpu-kraft økte og økte. Til slutt gikk jeg bare tilbake til BT++ og Emule for seg selv, og har holdt meg til dem siden. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Liker ikke helt å legge inn noe med "aza" i navnet Lest litt rundt og virker som om experimental client er bra Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 kazaa er noe f**********Banna tull. alle de fildelingsproggene er det. sist jeg brukte fildelingsprog var det Winmx jeg brukte faktisk. men gadd ikke noe mer, ble kjedelig å dessutten er det ikke lov veit dere Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Bruker BT Experimental, og den er bra Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 denne du mente ? http://bt.degreez.net/ Den funker ihvertfall glimrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå