Bangla Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Har lagt inn PCAnywhere på min laptop. I mitt hjemmenettverk kommer jeg inn på den andre maskinen som er satt opp som host. Det som jeg ikke får til det er å ringe opp til hjemmemaskinen fra jobben. Jeg har Chello som nettleverandør. Er det noen som kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Hjemmenettverk sier du... hub/switch eller router? I tilfelle sistnevnte må du route porten PcAnywhere kjører på til hostmaskinen på nettverket. Med en hub eller switch aner jeg ikke hva problemet er, Chello gir vel ut 3 iper pr abonnement dersom man har Plus eller Maestro eller hva det nå heter for tida. Lenke til kommentar
Bangla Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 Jeg har både svitch og ruter med innebygd firewall. Det jeg lurer på er hvordan jeg får tilgang til hjemmenettverket fra oppringt modem. Når jeg klikker på remote, så vil programmet ha et tlfnr. Er det nummeret til nettleverandøren eller skal det være nummeret hjem til meg. Dersom noen mener det er andre programmer som er enklere å bruke, ønsker jeg gjerne en tilbakemelding på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå