OddBjO/rg Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 en kamerat av meg mener at altec er det beste merke av soroundanlegg til pc?, stemmer dette? eg mener det er merker som er bedre..... Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Altec er ihvertfall ikke best har hørt Klipch (ikke sikker hvordan det skrives) er det beste ... Skal visst være konge kvalitet!!! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har hatt Cambridge Soundworks THX (Creative sine...), Logitech THX, Altec Lansing (4.1) og Klipsch (5.1 THX). Kan ikke sammenlignes. Klipsch ligger i en egen klasse. -KJ Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Tror nok Klipsch banker dem ja. Men det koster også. Men jeg liker veldig godt lyden i mange Altec-høyttalere, og har ingen problemer med å anbefale dem! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Enig med deg i at Altec Lansing gir god lyd for pengene, men det kommer litt an på prisklasse. SKal man kjøpe i omerådet 3.000,- så finner du Cambridge Soundworks 5.1 med THX sertifisering som spiller fletta av hva som helst fra Altec. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå