Gå til innhold

Leseranmeldelse: Lightning Returns: Final Fantasy XIII

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice! Har nå fullført MQ i Yusnaan og snart i Luxerion. Bruker chronostasis hele tiden så er i dag 6, enda ikke helt skjønt hvordan man får sjelene til yggdrasil, eller om det skjer automatisk når du blir henta i arken. Er vel ca 10-15 timer inni nå. Liker spillet godt så langt! Spiller på easy da jeg hørte normal var litt vanskelig.

Lenke til kommentar

Nice! Har nå fullført MQ i Yusnaan og snart i Luxerion. Bruker chronostasis hele tiden så er i dag 6, enda ikke helt skjønt hvordan man får sjelene til yggdrasil, eller om det skjer automatisk når du blir henta i arken. Er vel ca 10-15 timer inni nå. Liker spillet godt så langt! Spiller på easy da jeg hørte normal var litt vanskelig.

Hei, dette skjer automatisk hver dag 06AM når du er oppe i arken, du overlever de sjelene du har reddet til Yggdrasil og når du har levert nok så vil du utvide tiden du har før verdens undergang. Anbefaler å prøve å nå 50+ sidequester (canvas teller ikke), så får du se hva som skjer.. :)

Jeg hadde en del problemer på Normal, men jeg klarte å hente meg inn ved å fullføre quester da dette øker stats og levler opp Lightning :) I tillegg så blir du mer bevisst på hvordan du må sloss mot de enkelte fiendene! Akkurat nå er det New game+ easy og det var ihvertfall alt for lett.

Lenke til kommentar

Jeg mistet litt lysten å fullføre trilogien etter det første spillet, det var greit nok, men venter heller på FFX/2 remaken som kommer snart :)

Jeg hatet det første spillet med en passion. Dette er mye bedre i mine øyne, og å si at det er det beste i serien gjør det ikke nok ære når de to første ikke var spesielt gode. De har renovert det skikkelig og gitt en mer Dragon Age feel, men hvor Combaten minner meg mer om en krysning av Dark Souls og Tales of Xillia. Det er også drøssevis med easter eggs enda, hvor wikiene ikke er komplette og nye ting blir oppdaget enda (litt som i gamle dager).

Kort fortalt har jeg ikke kost meg så mye med et FF siden X eller kanskje X-2.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Klarer ikke helt å foreene denne med the escapist sin anmeldelse: http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/8828-Lightning-Returns-Final-Fantasy-XIII

Greit man kan ha forskjellige meninger, men dere ga det nesten full pott...

Enig at subjektive anmeldelser ikke er til å unngå, men Ben Croshaw liker 2 spill i historien av alle spill (overdrivelse med et fnugg av sannhet), og har gjort sin karriære på å representere den ekstremt negative siden av kritikk på en morsom og parodisk måte. Ville kanskje ikke brukt den som en sammenligning til noe som helst :p

Endret av BakaBerg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...