Gå til innhold

4 STREAMING/GAMING

Gjest medlem-332567

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjell på kablet og trådløst er som sagt ganske innlysende. Ut ifra postene dine antar jeg du er 14 år, så du skal sikkert bare herje #yolo på call of duty, så da er det integrerte nettverkskortet samt ruteren dere trolig har fra før nok så det holder.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-332567

er 15 ;) har ikke stor peiling på dette shitet soo.. men hva faen jeg sa beste? så hva er beste trådløs eller kablet samme for meg bare gi meg en jævla link. og nei routern min er en jævla dyr en! og jeg har ingen integrert nettverkskort i min pc fra før av, pcen er ny og jeg bruker en laptop til å skrive med!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-332567

Spiller a.v.a, jeg har spilt det i 2 år. No yolo, please fuck off my thread hvis du skal være frekk!

herje #yolo på call of duty

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

er 15 ;) har ikke stor peiling på dette shitet soo.. men hva faen jeg sa beste? så hva er beste trådløs eller kablet samme for meg bare gi meg en jævla link. og nei routern min er en jævla dyr en! og jeg har ingen integrert nettverkskort i min pc fra før av, pcen er ny og jeg bruker en laptop til å skrive med!

Med den holdningen kan du regne med å få masse gode tips :nei:

Lenke til kommentar

Med den holdningen kan du regne med å få masse gode tips :nei:

Jeg gidder ikke en gang...... :rofl:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-332567

Nerd rageee everywhere.. Når har jeg hvert frekk? Jeg sa fuck off my thread... HVIS du skal være frekk... what the fuck? han sa " herje yolo" jeg hater alt innen yoloo soo!

Endret av medlem-332567
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...