Gjest medlem-332567 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Kan noen sende meg link til beste fiber-nett, og bra nettverkskort og router? BTW. kan nettverkskort settes i alle pcer Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Når det gjelder fibernett så må du se hva nettleverandører kan tilby i nærområdet ditt. Litt dyr, men en utrolig bra Ruter. Skal du har nettverkskort med trådløs eller kablet forbindelse? Nettverkskort kan settes i alle maskiner som har slot tilgjengelig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-332567 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hva er forskjellen på trådløs og kablet forbindelse? Vil bare ha en veldig bra nettverkskort, i min stasjonære gaming pc. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hva er forskjellen på trådløs og kablet forbindelse? Sier ikke det seg selv? Forskjellen på trådløs og kablet er om du skal bruke trådløs nett eller kabel til pcen din. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Forskjell på kablet og trådløst er som sagt ganske innlysende. Ut ifra postene dine antar jeg du er 14 år, så du skal sikkert bare herje #yolo på call of duty, så da er det integrerte nettverkskortet samt ruteren dere trolig har fra før nok så det holder. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-332567 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 er 15 har ikke stor peiling på dette shitet soo.. men hva faen jeg sa beste? så hva er beste trådløs eller kablet samme for meg bare gi meg en jævla link. og nei routern min er en jævla dyr en! og jeg har ingen integrert nettverkskort i min pc fra før av, pcen er ny og jeg bruker en laptop til å skrive med! Lenke til kommentar
Gjest medlem-332567 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Spiller a.v.a, jeg har spilt det i 2 år. No yolo, please fuck off my thread hvis du skal være frekk! herje #yolo på call of duty Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 er 15 har ikke stor peiling på dette shitet soo.. men hva faen jeg sa beste? så hva er beste trådløs eller kablet samme for meg bare gi meg en jævla link. og nei routern min er en jævla dyr en! og jeg har ingen integrert nettverkskort i min pc fra før av, pcen er ny og jeg bruker en laptop til å skrive med! Med den holdningen kan du regne med å få masse gode tips Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 er 15 har ikke stor peiling på dette shitet soo.. men hva faen jeg sa beste? så hva er beste trådløs eller kablet samme for meg bare gi meg en jævla link. og nei routern min er en jævla dyr en! og jeg har ingen integrert nettverkskort i min pc fra før av, pcen er ny og jeg bruker en laptop til å skrive med! Med den holdningen kan du regne med å få masse gode tips Jeg gidder ikke en gang...... Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Om du skal oppføre deg som en drittsekk kan du glemme å få svar. Har du ikke peiling på emne bør du ikke prøve dette engang. Endret 20. februar 2014 av gangangan 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-332567 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Nerd rageee everywhere.. Når har jeg hvert frekk? Jeg sa fuck off my thread... HVIS du skal være frekk... what the fuck? han sa " herje yolo" jeg hater alt innen yoloo soo! Endret 20. februar 2014 av medlem-332567 Lenke til kommentar
Gjest medlem-332567 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) DET VAR DET ENESTE JEG SA? jeg har ikke hvert frekk mot noen. Endret 20. februar 2014 av medlem-332567 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg