HelloKjersti Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hjernen din <i>ønsker</i> å la seg lure.Lag 3D-effekter med superenkle grep Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Morsom effekt, egentlig. 2 Lenke til kommentar
zerosixzero Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Coolt. Men desverre litt jobb å lage det på amatørnivå. Må tenke litt. Må kunne bruke dette til noe Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Nå som sikkert en del av leserne har 3D TV, enten de målrettet ville ha 3D eller det bare fulgte med, så hadde det vært morsomt med en guide til hvordan man tar og viser frem 3D-bilder. Har man ikke 3D TV så kan anaglyfiske bilder være en reservemulighet. Å ta 3D bilder er i teorien enkelt (ta to bilder), men ikke fult så enkelt å få til å se bra ut. Jeg vil altså foreslå en guide til å ta 3D bilder og hvordan man får dette vist frem på de to måtene 3D TV og anaglyphisk. 3 Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 Nå som sikkert en del av leserne har 3D TV, enten de målrettet ville ha 3D eller det bare fulgte med, så hadde det vært morsomt med en guide til hvordan man tar og viser frem 3D-bilder. Har man ikke 3D TV så kan anaglyfiske bilder være en reservemulighet. Å ta 3D bilder er i teorien enkelt (ta to bilder), men ikke fult så enkelt å få til å se bra ut. Jeg vil altså foreslå en guide til å ta 3D bilder og hvordan man får dette vist frem på de to måtene 3D TV og anaglyphisk. Ikke dum idé, takk! Noteres ned 4 Lenke til kommentar
Frufsa Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hjernen din ønsker å la seg lure. Nei, denne effeken har akkurat samme virkning på meg som alt annet "3D" skvip, bildet jeg ser er fult og holdent 2 dimensjonalt, bildet beveger seg verken inover i skjermen eller utover mot meg. Akkurat samme som 3D på kino, 3D tv'er. Så her stemmer det nok ikke at hjernen min vil la seg lure, mulig det nettop er det motsatte, hjernen min vil IKKE la seg lure. Lenke til kommentar
skrim Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Irriterende med den 3 D rotta som er i bevegelse hele tiden på Akam sin startside 2 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Irriterende med den 3 D rotta som er i bevegelse hele tiden på Akam sin startsideSabeltannekorn, tenk! 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hjernen din ønsker å la seg lure. Nei, denne effeken har akkurat samme virkning på meg som alt annet "3D" skvip, bildet jeg ser er fult og holdent 2 dimensjonalt, bildet beveger seg verken inover i skjermen eller utover mot meg. Akkurat samme som 3D på kino, 3D tv'er. Så her stemmer det nok ikke at hjernen min vil la seg lure, mulig det nettop er det motsatte, hjernen min vil IKKE la seg lure. Eller bare du ikke er smart nok Haien hadde ingen virkning på meg, mest sansynlig pågrunn av det ikke er noe bak den som skaper en illusjon 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) PLEASE! Få vekk den irriterende ekle sabeltannekornscratlookalikegreia på forsiden.... Får snart epileptisk anfall.... Endret 20. februar 2014 av smort1 Lenke til kommentar
skrim Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Jeg har fått tendenser allerede til kraftig migrene bare ved kort tid titting på Akam sin startside av den dritten der Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Dere får slutte å se på bildene og lese istedenfor på fremsiden Bruk heller "vis nytt innhold" og spesifiser foto/video da slipper dere fremsiden men får med dere alle aktuelle hendelser likevel, og ha bildekritikk på egen fane. Endret 20. februar 2014 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg