Madridista1212 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hva liker du best? Skriv gjerne oppskriften Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) En Club sandwich slår aldri feil hos meg hvertfall. I forhold til oppskriften der synes jeg det er digg med skikkelig sprø bacon i tillegg. Edit: Sandwicher og baguetter med krydret kyllingfilet/revet kylling er nesten alltid godt siden man kan variere så mye med ingrediensene. Er bare å stappe oppi det man har for hånden av grønnsaker, litt salt og pepper og kylling man steker raskt i pannen med tilfeldige krydderier. Pesto er også en god følgesvenn til kylling/salat-baserte baguetter og sandwicher. Endret 20. februar 2014 av Feh 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 Så godt ut, den skal jeg lage Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Så lange den er blaut og ikke tørr så er den god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå