MrCusNT Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hei. Dette kan være et veldig dumt spørsmål. Jeg har aldri kjøpt så mange deler fra forskjellige burikker før. Blir det ikke mye opp og ned fra postkontoret da? Hvis fler pakker kommer på en dag blir det jo mange pakker å bære eller er det noe sånnt maks antall man kan hente per dag? Jeg sier det igjen, dette kan være et veldig rart spørsmål, men jeg handler svært skjeldent på nettet. Takk =) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 1. Kjøp fra forskjellige butikker 2. Vent til alle varene fra de forskjellige butikkene har ankommet postkontoret 3. Samle inn eventuelle hentelapper eller SMS-hentelapper 4. Dra inn på postkontoret og hent alt samtidig Forutsetter at varene ikke kommer med meget stort mellomrom dog. Posten holder vel på pakker i 14 dager. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Er ikke noe maks antall pakker for henting nei. Du betaler jo for postens tjenester, så de blir nok neppe sure for å tjene en del penger. Blir som om det var et maks antall matvarer du kan kjøpe på matbutikken. ^^ Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 blir vell en del frakt kostnader? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå