EG-s Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Vurderer et nytt abb. Kriteriene er: -5GB+-Tvillingsim-Hastighet strupes istedet for kostnad når en overskrider kvoten.-Noen minutter og sms inkludert.-Bankid Alternativene til nå er: One Call Grunnpakka + 5 GB ekstra mobildata + tvilling = 297kr Strupes til 128 kbit/sekTelio Fri bruk + 8 GB + tvilling =438kr. Strupes til 120 kbit/sekNetcom Smart Pluss 6GB + tvilling =429kr. Strupes til 64 kbit/sek De uaktuelle er: Telipol- ikke tvillingsim.Talkmore fri 5gb - betalt data etter kvote. Tele2 - ikke data på tvillingChess - betalt data etter kvote. Ser nesten ut som abb. ble dyrere for de med mye data og lite minutter. Lenke til kommentar
harveyspecter007 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Jeg ser at talkmore blir uaktuelt, men om du ombestemmer deg så kan jeg verve deg og du vil da få 2 måneder gratis Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Og du kan drive å verve folk på forumet så får dere begge 2 måneder hver. Tror ikke det er grenser for mange du kan verve, så du kan jo bare verve noen annenhver måned, om jeg ikke har misforstått. Det er ofte Talkmore vervetråder i forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå