Gå til innhold

Sacred 3 lanseres i sommer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble aldri helt bitt av Sacred 2 basillen dessverre. Det originale Sacred derimot var helt fantastisk og virkelig på høyde med Diablo 2 om ikke bedre. Alt var så uforutsigbart den gangen, en liten tur i skogen for å finne goblins kunne ende med en kamp mot en sint rød drage. Det var tider det. Skal definitivt teste ut det tredje når det kommer.

Lenke til kommentar

Ble aldri helt bitt av Sacred 2 basillen dessverre. Det originale Sacred derimot var helt fantastisk og virkelig på høyde med Diablo 2 om ikke bedre.

Enig med deg, likte sacred 1 veldig godt. Prøvde demoen av 2'ern, men den falt ikke i smak.
Lenke til kommentar

Gleder meg sykt mye. Sacred 2 er i mine øyne et av de beste action RPGs noensinne. Har brukt hundrevis av timer i det spillet der. :)

Skulle til å poste nesten nøyaktig det samme.

Håper og håper at det blir på lik linje med forgjengerne. Sacred 2 var helt fantastisk å spille single player, men manglet såpass mye når det kom til multiplayer at det aldri slo helt an. Serverne ble jo også lagt ned. Håper fokuset på flerspiller trekker til seg et større publikum og gjør det mer attraktivt å spille online, ettersom det egentlig var alt som manglet.

Lenke til kommentar

Sacred 2 var jo et teknisk mareritt, husket jeg brukte timesvis bare på å finne, laste ned og så installere en milliard patcher i nøyaktig riktig rekkefølge. Også var det gameplaymessig ikke helt på høyde med forgjengeren. Kanskje fordi de ikke hadde gjort så mye med formelen, bare gjort verdenen større og lagt på noe vanvittig med bloom.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sacred 2 var jo et teknisk mareritt, husket jeg brukte timesvis bare på å finne, laste ned og så installere en milliard patcher i nøyaktig riktig rekkefølge.

Installasjonen og det å få alt til å fungere skikkelig med siste patch på W7 var helt forferdelig, ja. Kjøpte det om igjen senere da Gold-versjonen kom ut på Steam, og der fungerer det knirkefritt og får siste patch automatisk (heldigvis).
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...