AfterGlow Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Video viser forskjellen mellom konsollgenerasjonene.Så mye bedre grafikk har Metal Gear Solid V på de nye konsollene Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 mildt sagt ikke imponerende i det hele tatt. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 100% mere fps på de nye konsollene er ikke noe du tenker på? 30 fps ville jeg ikke engang latt min verste fiende spille med. 2 Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Selv om forskjellen mellom forrige generasjon og denne ikke er så utrolig fremtredende, så kjører denne generasjonen i 60 FPS, noe som er helt vanvittig deilig Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Utrolig at PS4 faktisk kjører i over dobbelt så høy oppløsning som Xbone. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Ser ut som jeg kan tviholde på ps3 min ennå Syntes de klarte å få my ut av de gamle konsollene. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) 60fps og høyere oppløsning er deilig..og noe Youtube ikke er i stand til å vise hvor bra er pga komprimering og at klipp går i 30fps. Er som å ha vært hos optikeren å fått seg noen flotte nye briller... Endret 20. februar 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Nyt 60 fps så lenge det varer. Ikke bli overrasket når de går tilbake til 30 fps om et år eller 2 når spilla blir litt mer teknisk avanserte. 1 Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Kunne tenkt meg å sett eksempler fra forskjellige spillutviklere på hvor mye grafikken forandrer seg mellom 30 og 60 fps. Lenke til kommentar
Pho7on Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Selv om forskjellen mellom forrige generasjon og denne ikke er så utrolig fremtredende, så kjører denne generasjonen i 60 FPS, noe som er helt vanvittig deilig Mener det var for noen få titler, mulig jeg tar feil.. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Kunne tenkt meg å sett eksempler fra forskjellige spillutviklere på hvor mye grafikken forandrer seg mellom 30 og 60 fps. Grafikken endrer seg ikke men du slipper motion sickness ihvertfall. De som spiller mye konsoll merker det ikke, jeg som PC gamer merker det utrolig fort. Venn kommer med konsollen sin og viser med Call of Duty ...jeg måtte stoppe å se på for jeg ble så dårlig. Spillet kjørte i sikkert 20-30 fps når han snudde seg og øynene dine leter konstant etter fiender på skjermen men det er for få detaljer til at du kan snappe opp alt i 30 fps. 60 burde være minimum og et krav på konsoll. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Selv om forskjellen mellom forrige generasjon og denne ikke er så utrolig fremtredende, så kjører denne generasjonen i 60 FPS, noe som er helt vanvittig deilig Mener det var for noen få titler, mulig jeg tar feil.. Det stemmer, ihvertfall relativt få. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Kunne tenkt meg å sett eksempler fra forskjellige spillutviklere på hvor mye grafikken forandrer seg mellom 30 og 60 fps. Grafikken endrer seg ikke men du slipper motion sickness ihvertfall. De som spiller mye konsoll merker det ikke, jeg som PC gamer merker det utrolig fort. Venn kommer med konsollen sin og viser med Call of Duty ...jeg måtte stoppe å se på for jeg ble så dårlig. Spillet kjørte i sikkert 20-30 fps når han snudde seg og øynene dine leter konstant etter fiender på skjermen men det er for få detaljer til at du kan snappe opp alt i 30 fps. 60 burde være minimum og et krav på konsoll. Kanskje han mente hva som måtte ofres av grafikk for å få 60FPS fremfor om dem hadde tatt sikte på 30FPS? Call of Duty kjører i 60FPS på konsoll. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Kanskje han mente hva som måtte ofres av grafikk for å få 60FPS fremfor om dem hadde tatt sikte på 30FPS? Call of Duty kjører i 60FPS på konsoll. Riktig. På begge ting. Endret 20. februar 2014 av duppsko Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Kunne tenkt meg å sett eksempler fra forskjellige spillutviklere på hvor mye grafikken forandrer seg mellom 30 og 60 fps. Grafikken endrer seg ikke men du slipper motion sickness ihvertfall. De som spiller mye konsoll merker det ikke, jeg som PC gamer merker det utrolig fort. Venn kommer med konsollen sin og viser med Call of Duty ...jeg måtte stoppe å se på for jeg ble så dårlig. Spillet kjørte i sikkert 20-30 fps når han snudde seg og øynene dine leter konstant etter fiender på skjermen men det er for få detaljer til at du kan snappe opp alt i 30 fps. 60 burde være minimum og et krav på konsoll. Kanskje han mente hva som måtte ofres av grafikk for å få 60FPS fremfor om dem hadde tatt sikte på 30FPS? Call of Duty kjører i 60FPS på konsoll. På nye konsollene ja, 30 på de gamle. Er alltid slik i starten med nye konsoller, så fort spillene blir mer og mer krevende så vil standarden havne på 30 igjen på PS4 og Xbox One. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 CoD er kjent for sine 60 fps og 600p på PS360. 1 Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Over dobbelt så mange piskler, og over dobbelt så mange FPS. DVS totalt en 4 dobling i antall piksler maskinen må rendere. I tillegg kommer bedre textures, skygger, etc. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Syntes de presser den nye generasjonens consoller lite. Virker som de gjør det veldig bevist. Noe some jeg ikke like. Men men. 60FPS er flott. Men hadde ikke hatt kjempe problemer å spillet dette på xbox 360 istede for XONE'en min. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Synest det var vesentlig forskjell på PS3 og PS4 ihvertfall. Alt var mye mye klarere, og ingen 'jaggies'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå