Albert Andersson Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Blåmeis ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hei Albert Flott, skarpt og i fokus. Dette kan du Mvh Harald Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 Hei Albert Flott, skarpt og i fokus. Dette kan du Mvh Harald Hei, Harald. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Bedre med liten variasjon enn ingen ting som hos meg travle tider her også. Men er inne og titter hver dag. Kommer plutselig tilbake Hilsen Olav Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Variasjon eller ei. Jeg syns det er intresant å følge med fuglebildene dine. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 Bedre med liten variasjon enn ingen ting som hos meg travle tider her også. Men er inne og titter hver dag. Kommer plutselig tilbake Hilsen Olav Hei, Olav. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Du er allsidig, Olav, så jeg er spent på hva som kommer Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 Variasjon eller ei. Jeg syns det er intresant å følge med fuglebildene dine. Hei, Fotopoulsen. Tusen takk for hyggelig kommentar, - du var faktisk en av fotografene her på Akam som trigget min interesse for fuglefotografering ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg