Ida Oftebro Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Bare få dager fra norsk lansering.mCash får mer cash Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 @Ida: kan du lage en liste over selskaper som tilbyr/ønsker å tilby/ikke klarer å tilby mobile betalingsløsninger? Jeg har en anelse om at vi ser på en voldsom overetablering i dette markedet, og det kunnevære morsomt å se hvem av dem som klarer seg, Lenke til kommentar
inside_446653 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 @Ida: kan du lage en liste over selskaper som tilbyr/ønsker å tilby/ikke klarer å tilby mobile betalingsløsninger? Jeg har en anelse om at vi ser på en voldsom overetablering i dette markedet, og det kunnevære morsomt å se hvem av dem som klarer seg, Hei, Tom Nederst i artikkelen er det linker til en artikkel om de aktørene som per i dag kjemper om det norske markedet. Du kan jo begynne med den? Ingen tvil om at det er mange om beinet her, og at de har store forhåpninger. Blir et spennende felt å følge framover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) Ok. Kan noen vekke meg når mobilbetaling blir en realitet? Jeg har en ekkel følelse av at disse småselskapene kun driver med teknologiutvikling og drømmer om å bli kjøpt opp av Visa eller Mastercard,for det har f..n meg ikke skjedd mye matnyttig på denne fronten det siste året. Endret 21. februar 2014 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
ellebasi Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Hei dere! Jeg leter etter hvor jeg kan benytte mcash? De benyttet qr-koder på en vending maskin jeg gikk forbi her om dagen. Tenkte jeg skulle prøve, men sto at koden var ukjent. Noen med erfaringer? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Hei dere! Jeg leter etter hvor jeg kan benytte mcash? De benyttet qr-koder på en vending maskin jeg gikk forbi her om dagen. Tenkte jeg skulle prøve, men sto at koden var ukjent. Noen med erfaringer? Jeg lurer på om de har avsluttet samarbeidet med BurgerKing også... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg var inne på hjemmesida deres nå nettopp. 12 brukersteder var listet. 1 var en ungdomsskole (!), 9 hadde undertittelen "Prøv på nett" (som jeg tipper betyr at de bare tilbyr nettbetaling), og to hadde undertittel "Prøv i dag". De to siste var Burger King og Starbucks, tror jeg. Ingen imponerende kundeliste, spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg