Workman94 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Jeg er 19 år og har aldri hatt kjæreste og er ukysset. Det er ikke problemet ettersom om det har vært flere annledninger hvor jenter har vist direkte interesse for meg. Altså setter seg på fanget mitt vil være det største tegnet. Men nå lurer jeg på,hva er tegn på at en jente liker deg? For det har vært flere annledninger hvor en jente som har befølt meg opp låret blant annet har sagt senere i ettertid at hu aldri var interessert i meg,så jeg vil bare vite hva jeg bør se etter hos en jente for å vite at hu er interessert. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Når dem holder blikkontakten er ett ganske tydlig ett. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Er ikke noe "ekspert" på området, så snakker bare for meg selv. Kroppsspråket pleier å gi signaler, slik som: - ser deg i øynene når de prater med deg - sitter nærme mot deg - ofte generell fysisk kontakt - henger rundt deg - leker med håret Når hun tar ofte kontakt, kan det også være tegn på interesse. Lær deg litt om kroppsspråk, så kan du "lese" dem bedre. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 http://www.ung.no/forelskelse/3096_20_tegn_p%C3%A5_at_han-hun_liker_deg.html http://www.side2.no/1230242.html Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 Hvordan fungerer det? Jeg mener hvor mange av disse er tegnene må være vist for at man vet at en jente er interessert? Eller hvilket av de er mer viktigere enn andre? F.eks, en jente jeg kjenner som er usikker på liker meg smiler alltid til meg,hu snakker alltid til meg,når jeg snakker uskyldig med andre så skal hu ha oppmerksomheten min til å hjelpe hun med en liste. Hu prøver å være morsom rundt meg blant annet og er veldig interessert i å prate til meg virker det som. Hu spurte blant annet ting som ‘’Du er en gangster,du ser ut som gangster typen’’ og prøver å være litt morsom. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Ja, hun liker deg... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Glemte å nevne at man må ha en viss lengde av sosiale antenner og faktisk se de tegnene folk avgir. Finnes nok av historier om folk som har latt store sjanser gå fra seg fordi de var "blinde" nok til å ikke se dem, inkludert undertegnede. Så, ja, Workman, fungerer slik som du beskriver det, hun er keen på deg, så nå har du sjansen på noe bra kanskje. Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 dette gjør meg gal. Det var en annen jente som strøk meg på låret og holdt rundt meg (jeg er ikke helt blind så skjønte at hu likte meg). Men etter at jeg ignorerte henne så slutta det i en periode. Men så setter jeg meg ned et sted og så snakker hu med vennina si og en ting gikk til et annet og hu påstod der og da at hu ikke var interessert. WTF? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Da ville hun gjøre andre jenter sjalu. Ja, jeg vet. Kvinnfolk er rare om du ikke vet det fra før av Endret 20. februar 2014 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 Hæ? hvorfor ville hu gjøre andre jenter sjalu? Kvinner noen ganger...... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Det kan man lure på, men det er slik mange kvinner er. De skal liksom vise de andre damene at du har draget og at det er henne guttene liker. Det bygger opp en viss status. Idiotisk høres det ut, men det er slik noen velger å gjøre Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Hvorfor skal damer være så vanskelige,ifølge de tegnene som jeg har fått av linkene så har jeg tydeligvis hatt mange sjanser. Enten det ellers så er jeg helt blind Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) Hvorfor skal damer være så vanskelige,ifølge de tegnene som jeg har fått av linkene så har jeg tydeligvis hatt mange sjanser. Enten det ellers så er jeg helt blind jeg har fått alle tegnene, men jeg har funnet ut at hun har type, hatt i flere år, vi har ikke tatt opp det temaet, men jenter er kompliserte, men hun jenta du snakker om er sikkert singel. Bare vær deg selv og flørt med hun, hvis hun føler seg behagelig rundt deg, og dere har en veldig god kjemi burde det ikke hindre deg ut å spørre henne ut. Du bare sier liker du å bowle for eksempel og dere snakker og så sier du vi burde finne på noe en dag. Hvis hun sier ja så spør du henne etter et par dager og sier blir du med på kino i morgen liksom. Skal ikke være så vanskelg du er bare redd for å faile, det er den største feilen man kan gjøre å ikke ha selvtillit jenter elsker selvtillit, gjør alt til en lek og det går bra til slutt. Begynner hun liksom å ta på deg eller du tar på hun så begynner begge å ta på hverandre er det et godt tegn. Bare spør hun jeg tror hun liker deg allerede Endret 21. februar 2014 av lion33 Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Er ikke interessert i hun her,men det virker som at ifølge disse tipsene her har jeg hatt flere som har vært interessert i meg. Sikker på at oppførselen dems bare ikke er dem som er hyggelige? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Joa, er en tynn linje mellom å være hyggelig og flørting, men når det i tillegg kommer komplimenter og fysisk kontakt, kan man tenke seg det er noe mer. Da bare prøver du sjansen og se hvordan det går. Jenter er mystiske når det kommer til flørting, men de kan avvise uten å blunke. Får du en "ikke interessert på den måten" eller "kun venner" talen, så er ikke det all verden. 1 Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Det viktigste er at du liker henne. Hun får i verste fall bli interessert i deg i ettertid. Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Btw,hva vil være aktuelt å gjøre for å møte nye kvinner? Er ikke noen jeg er spess interessert i akk nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå