Dr3as Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Bestilte meg akkurat en ipod 20gb*glede meg*, men lurer litt på hvor lang tid det tar før jeg får den. Valgte også å få den gravert , men da tar det jo litt lenger tid, noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Fra jeg bestilte min iPod 40GB til den ble levert på døren tok det snaut 8 dager! Men min var ikke innom gravering først, det tar vel noen dager ekstra. Hører mange klager på sen levering, men jeg er i allefall kjempeførnøyd med min raske levering. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 får håpe på rundt 10 dager da eller? hmm, noen med erfaringer på dette når man har gravert? Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 har ikke erfaring med gravering...men når jeg bestilte min 29 Gb for litt siden tok det ca 2 uker, men det var hovedsaklig fordi poden ble sendt fra Taiwan og ikke fra Irland...har de på lager i irland kan du regne med kortere leveringstids... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 fikk jo svar i mail.. hehe hadde bare ikke lest hele, bestilte 9/10 og regner med at den er klar til å sendes 29/10, skulle tro jeg hadde besilt en atom rakett Lenke til kommentar
chil Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 har ikke erfaring med gravering...men når jeg bestilte min 29 Gb for litt siden tok det ca 2 uker, men det var hovedsaklig fordi poden ble sendt fra Taiwan og ikke fra Irland...har de på lager i irland kan du regne med kortere leveringstids... "pirke modus" 29GB kult...... hvorfor er apple den billigste forhandleren av apple utstyr sånn er det jo ikke med annet data utstyr.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå