AnonymDiskusjon Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Det er en jente jeg, i flere måneder har vært, og fortsatt er veldig forelsket i. Men hun liker meg veldig godt som venn og vil bare være venner. Tror også hun begynner å holde på med en annen. Jeg har det bare veldig vondt og er lei meg hele tiden på grunn av dette og burde for alles skyld komme meg over henne, men jeg får det ikke til. Tenker på henne døgnet rundt og blir glad av å være med henne. Med en gang hun drar etter at vi har vært sammen, savner jeg henne og vil bare tilbringe hele tiden min med henne. Har ingen hobbyer å holde på med ellers som kan få tankene mine vekk, og er dritt lei av å sitte hjemme alene og spille, se på film eller lignende. Har dere noen tips til hvordan jeg kan komme meg over denne jenta og klare å bare se på henne som en god veninne? Anonymous poster hash: 5e64c...1de Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 det går ikke, du må komme deg vekk, så tar ting tid Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Det er ingen fasit, hvorfor tror du musikk industrien tjener så mye ? Fordi sånne som du og jeg sitter lei oss og tenker på noe vi ikke kan få. Jeg liker ei jente på jobb og hun er den eneste grunnen som for meg til å ville gå på den jobben. Men jeg møter hun bare 2 ganger i måneden. Hun har type vi har ikke snakket om det, men måten hun oppfører seg rundt meg og flørter ville tyde på at hun liker meg, men jeg har bare bestemt meg å slutte å tenke på hun, og fokusere på andre ting som andre jenter. Selv om det er vanskelig er det ikke umulig det er vanskelig å finne noen man virkelig blir glad i. Jeg liker virkelig å være rundt hun, vi koser oss det er som å ha en bestevennine eller kjæreste siden hu tar på meg og hele pakka. Men siden hun er i et serriøst forhold vært veldig lenge tror jeg aldri hun vil droppe det selv om hun hadde likt meg. Det er bare å gå videre, det tar tid men du har god tid, snakk med andre jenter, prøv å fokuser på noe annet i livet. Til slutt Vil. Vi begge garanterer jeg deg innse at hun ikke var så spesiell selv om alt strider mot det akkurat nå. Endret 20. februar 2014 av lion33 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Finn deg ei ny. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå