Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan jeg ha ADHD?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Om noe regnes som en sykdom er ofte et spørsmål om grad, varighet og funksjonsnedsettelse. Alle kan ikke være best, så funksjonsnedsettelse kan være vanskelig å vurdere hvis den ikke kommer brått. Vi kan ikke vite hvor store disse problemene er for deg. De er vanlige problemer, men noen har dem svært mye kraftigere enn vanlig.

Ut i fra min kompetanse på ADHD, som er å ha møtt noen med ADHD så "lyser" det i hvert fall ikke ADHD av deg. Jeg tenker mer at du er en person som ønsker å forbedre prestasjonene dine og livsgleden din. Prøv å finne tiltak som kan hjelpe deg som ikke innebærer å skjerpe seg, ettersom skjerping alene skjelden innebærer varig endring.

* Qi Gong

* Mer naturopplevelser

* Tenk over det positive, f.eks. når du oppdager at du vil slurve, tenk over mestringsfølelsen du kan få ved å vite at du har gjort et godt stykke arbeid.

* Tenk over hvordan du snakker til deg selv, om du støtter deg selv eller river ned det positive.

* Prøv en selvhjelpsbok

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...