Vertical^ Skrevet 20. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Folk flest er kjipe og "safer", og går derfor for sorte solbriller. Du vil skille deg ut blant menn med briller i tortoise of havana f.eks Endret 20. februar 2014 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Det jeg tenkte, derfor havnet jeg på Folding Wayfarers i Tortoise i fjor. Muligens litt mainstream det også men Er superfornøyd med de, eneste er at man ikke får plass til de i jeanslommer. Etuiet bygger litt for mye. Endret 20. februar 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 Folk flest er kjipe og "safer", og går derfor for sorte solbriller. Du vil skille deg ut blant menn med briller i tortoise of havana f.eks Google har ihvertfall en mening om Torties: Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) Begge mine par fra Ray-Ban er tortoise eller havana, samme med de vanlige brillene mine. Alle er imidlertid i forskjellige fargenyanser. Mye mer interessant enn ensfargede briller. Endret 21. februar 2014 av Henrik C Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 26. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2014 Begge mine wayfares er i tortoise. Har også et par maui jim som er i havana. Foretrekker tortoise/havana over ensfargede. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 26. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg rocker et par 80s Ray Ban Bohemian i tortoise og et par Oliver People's O'Malley. Oliver People's begynner vel å bli mer og mer mote etter hvert, men who cares. De ser bra ut både før og etter de er trend. Lenke til kommentar
augustm Skrevet 28. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2014 Randolph Engineering sine pilotbriller er tøffe. http://redingote.fr/wp-content/uploads/don_sunglasses.jpg Lenke til kommentar
Makri Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Vel, har allerede et par Ray-Ban pilotbriller med blå stang, og et par folding aviators. Så for årets sommerferie så ender jeg nok opp med å rocke noe slikt som disse: http://www.ray-ban.com/international/products/sun/RB3447?var=029 Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 14. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2014 Hva syns folket her om carrera? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2014 Fant et par på fjellet for noen år siden, jeg liker de ikke. Ser ut som noe Pitbull kunne ha brukt. Kvaliteten virker ikke helt bra heller :/ Lenke til kommentar
Toggyvs Skrevet 28. april 2014 Rapporter Del Skrevet 28. april 2014 Kjøpte for litt siden Persol 3019 S, Dette er de beste brillene jeg noensinne har kjøpt. Stilrent og av suveren kvalitet. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Kan sterkt anbefale pilotbrillene til American Optical; gode briller til en god pris. Selv bestilte jeg 52mm som er fine til et smalt-mellomstort hode. 55mm anbefales for de som har litt større skalle, og 57mm for vannhoder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå