FrihetensRegn Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Har det blitt avklart av motepolitiet om hva slags solbriller man skal være kul i vår/sommer 2014? Jeg tror kanskje jeg safer med Ray Ban Aviators... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg følger ikke moter, jeg går for klassiske solbriller som holder seg tidløse igjennom årtier. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg følger ikke moter, jeg går for klassiske solbriller som holder seg tidløse igjennom årtier. Noen eksakte preferanser? Hva med Wayfarer? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Wayfarer er vel ut? Heller Clubmasters eller aviator:) Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Wayfarer er vel ut? Heller Clubmasters eller aviator:) Wayfarer har vel aldri vært ut? Vært på markedet siden 1956 og er fortsatt tidløse. Det som er dumt med de er at alle har de nå... Jeg synes Clubmasters er veldig fine. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Clubmaster:) Ikke like vanlige som Wayfarer, og ser mye bedre ut mener nå jeg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 Er en egen samletråd for solbriller, bla gjennom noen sider av den - er nok av pene solbriller der inne. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 Oakley Split Jacket Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 I år er det Barito som gjelder. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 Fargede speilglass i Aviator-stil er i hvert fall på vei "in" etter min oppfattelse. Lenke til kommentar
kongenavtys Skrevet 20. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 Kjøpte Han København-solbriller i fjor. Perfekte. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 20. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 Wayfarer er vel ut? Heller Clubmasters eller aviator:) Wayfarer har vel aldri vært ut? Vært på markedet siden 1956 og er fortsatt tidløse. Det som er dumt med de er at alle har de nå... Jeg synes Clubmasters er veldig fine. 8/10 har Clubmaster. Lenke til kommentar
August. Skrevet 20. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 I "allmenn-moten" så er vel clubmasters det største, ved siden av wayfarer og Persol. Ellers så er det mye fargede-glass som Vertical sier. Vil du følge den egentlige moten, altså det som kommer til å bli allemannseie om tre år, så er det briller ala. hva Han Kjøbenhavn fører du må gå etter. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 Snodig det der, at det er ei greie å bruke det same som alle andre. Det må vel vere artigare å gå med noko du ikkje ser rundt kvart gatehjørne. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 Enten er man slavisk motefølger som absolutt skal ha det som er "in", eller så er man hipster og skal prøve å være annerledes (selv om hipster stilen er så vanlig nå at hele prinsippet er borte). Jeg prøver derimot bare å se godt ut og prøve å "føle" det også. Om jeg kjøper noe som er in men føler det er teit eller ikke passer til meg, så dropper jeg det heller. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 Det motbeviser denne tråden vel..? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 Enten er man slavisk motefølger som absolutt skal ha det som er "in", eller så er man hipster og skal prøve å være annerledes (selv om hipster stilen er så vanlig nå at hele prinsippet er borte). Jeg prøver derimot bare å se godt ut og prøve å "føle" det også. Om jeg kjøper noe som er in men føler det er teit eller ikke passer til meg, så dropper jeg det heller. Kjøp det ein har lyst på seier eg. Uavhengig av kva andre går med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 Er tortoise "in" i år eller? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 Er tortoise "in" i år eller? Ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 Aha, synes stort sett alle går med sorte Wayfarers Kanskje bare jeg som er dårlig til å se rundt meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå