Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Apple vs Nettbrett i tilbehør?

tomacro

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det bare meg eller er Apple i egen klasse når det kommer til tilbehør til sine ipad i forhold til Samsung nettbrett f,eks?

Jeg er veldig usikker på hvilket nettbrett jeg skal gå for/velge og jeg skulle sjekke noen fine original mapper/vesker til de forskjellige nettbrettene med bordstøtte.

Men f,eks Ipad Air virker å ha mange forskjellige, mens nyeste Samsung Galaxy note 10.1 har 0-1 ingen i forhold??

Jeg fatter ikke at det skal være så store forskjeller på dette.

etter min mening er også dette viktig for mitt valg av kjøp av nettbrett , ettersom jeg syns det er fint med en original veske som ikke er så tykk så man kan ha den i pc vesken + bordstøtte jeg mener man må ha til film/streaming.

Ble veldig overrasket over utvalget hos Samsung/android, så ville høre med dere.

Endret av tomacro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er ikke så rart i grunn. Det er enklere å lage tilbehør til enheter som har tilnærmet samme design år etter år enn til de som ikke har det.

OT:

det forstår jeg, men syns du ikke det er rart det ikke er et originalt stativ/veske med bordstøtte fra Samsung til et så bra nettbrett som det jeg nevner ovenfor?

Lenke til kommentar

Produsenten kommer som regel bare med et par varianter av slike covere.

Hvor leiter du etter tilbehør ettersom du finner masse originalt til Apple men ikke Samsung?

Skal man lete etter hva som finnes av originalt tilbehør fra produsenten burde man sjekke siden deres.

http://www.samsung.com/us/mobile/galaxy-tab/SM-P6000ZWYXAR

http://www.apple.com/no/ipad/accessories/

Syntes jeg ikke det var så stor forskjell på utvalget av originalt jeg men ... tredjepart utstyr er det nok en del mer av til iPad Air, men også en del til Note.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...