Bully! Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Det er støtt og stadig noe å se ang. rumper. Ja, i ulike mediakanaler. Hvordan få drømmerumpa. Sa noen sprettrumpe? Bilder av kjendisrumper. Disse øvelsene gir sprettrumpe. Ja, også er det alltid bilder. Av ganske lekre bakender. Jeg lurer på om dette har blitt mer populært enn det var tidligere? Har skikkelige rumper blitt mer inn? Syns ikke det var så mye å se for kanskje 10 år siden... selv om jeg brukte internett mye da også... Kanskje vi har blitt mer kåte? Enten det, eller mer fiksert på kropp og/eller rumpe. Nei tror egentlig ikke vi har blitt mer kåte. Rumpedilla, da. Vi har fått rumpedilla. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg synes også trenings generelle popularitet har økt betraktlig i det siste, tror det har en sammenheng der. Men jeg trenger ikke bilder, trener med en som slår alt uansett Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Tror det kan ha mye sammenheng med hvor mange feite mennesker det finnes om dagen, og at mange leter etter en "quick fix" for å få en fin rumpe. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Fordelen med rumper er jo at man i større grad enn med pupper har kontroll på hvordan den ser ut - noe som passer som hånd i hanske inn i dagens helsemoralisme. Man kan ikke kalle ei jente et dårlig menneske fordi hun ikke har fantastiske pupper, men manglende sprettrumpe? Ditt late hespetre, do you even lift? 2 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg tror rett og slett det har en evolusjonsmessig årsak - kanskje det alltid har vært populært med en skikkelig rumpe? Altså, det er jo mer i media, men det har kanskje mer med media og slanking/helse/fokus på å ha en fin kropp å gjøre en rumpefascinasjon. Men hvorfor rumpe? Er det at det er et tegn på styrke, da? En mann med muskeløs rumpe vil jo være en god jeger. En dame vil være i bedre stand til å bære frem unger i magen - det er jo visstnok ganske tungt. Jeg har tenkt litt på dette nå, og det er dette jeg tror. Det er jo rumpa som bærer mye av kroppen? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Som så mye annet kommer det vel av dekning i media, inntrykk fra sosiale medier osv. Rumper har vel alltid hatt mye fokus, men det har kanskje blitt mer utbredt å ta "squats" nå enn det var før og videre fra det blitt mer å se på. Det var vel lignende tilstander da silikonen for alvor gjorde sitt inntog på 80- og 90-tallet også. Syns ikke det var så mye å se for kanskje 10 år siden... selv om jeg brukte internett mye da også... Drøyer vi et år til, altså for 11 år siden, fantes hverken facebook, instagram, snapchat eller moderne sosiale medier. Flotte rumper var da for det meste forbeholdt manneblader eller særs lugubre nettsteder. Treningsstudioer var stort sett forbeholdt bolere og gangstere (mild overdrivelse, selvsagt) og antallet mannen-i-gata mennesker som trente for en flottere kropp var nok forsvinnende mye lavere enn det er i dag. Nå ligger det treningssentre på annenhvert hushjørne og "alle" trener. Kombinerer vi dette med det faktum at det har oppstått en slags allmen aksept for å gå rundt i tights til enhver tid fremfor joggebukse eller å faktisk skifte når man kommer frem så har du dagens situasjon der folk ikke overlater noe som helst til fantasien med sine egen-designede kropper fra elixia m.fl. Jo flere plakater, jo mere salg Endret 26. februar 2014 av Feh Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 2. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2014 Så alt dreier seg om sex...? Ja... jeg vet nok at Einstein klekket ut relativitetsteorien fordi han ville ha damer... tenk på alle de snertne studentdamene han kunne dra... sannsynligvis ikke bare én om gangen heller. I think, therefore I grab butts. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Tipper det er "fitness-bølgen" Rippa kropp, så forsvinner vel puppa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå