Mick444 Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Hei, Jeg har en Samsung laptop som hang seg helt. Jeg holdte derfor inne power knappen til PCen slo seg av. Når jeg startet PCen på nytt så kom en melding opp som sier "forbereder automatisk reperasjon". Deretter "Diagnosisterer PCen". Dette bilder løper uten at noe skjer. Det har stått sånn i flere timer. Jeg har forsøkt å slå av og på på nytt (Holde inne power knappen), men det samme problemet repeterer seg. Er det noen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet og få PCen til å starte? Takknemmelig for all hjelp og tips! Vedlagt er bilde av skjermen som løper uten at noe skjer videre. Lenke til kommentar
Mick444 Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 Okei, Da trenger jeg windows 8 på en USB? (Laptopen har ikke cd-spiller). Vet du hvor jeg kan få tak i det? PCen ble levert med W8 ferdiginnstallert. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Laptopen har nesten garantert en recovery funksjon, har du manualen vil det stå der. Vær obs på at recovery i de fleste tilfeller sletter alle filer på hard disken med mindre den har to partisjoner. Da er det mulig recovery har valg muligheter for hvilken type recovery du vil gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå