Chavalito Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Så vidt jeg vet så skal ikke SSD'er defragmenteres. Hvilken SSD er det snakk om? Det skal holde med normal Intel driver, RST er en fordel å ha ved RAID, ellers har den ikke så mye å si. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Ja, sant det, men uansett. Er nok ikke noe feil med disken Har du oppdatert driverne til HK? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Hvordan sjekker jeg om de er oppdaterte? Enhetsbehandling? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Nei, du går innom hjemmesiden til hovedkort-produsenten og laster ned siste driver og installerer. Har du den fra før skjer det ingen ting. Mangler du den oppfører pc'n seg rart... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Det er en .ROM fil... Hvordan i all verden behandler jeg den? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Glem det, jeg leverer maskinen til noen kyndigere. BIOS vil ikke JEG køde med Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Kan det være skjermkortet? Det er et GTX560Ti, vil da dette være like bra? https://www.komplett.no/gainward-geforce-gtx-650-1gb-physx-cuda/760817 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Skjermkortet? edit: nå ville maskinen i BIOS før jeg fikk starte den... Hva er det som skjer her egt? Endret 23. februar 2014 av Doofen Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Kan det være skjermkortet? Det er et GTX560Ti, vil da dette være like bra? https://www.komplett.no/gainward-geforce-gtx-650-1gb-physx-cuda/760817 Skjermkortet? edit: nå ville maskinen i BIOS før jeg fikk starte den... Hva er det som skjer her egt? For meg så høres det ut som om en defekt PSU har tatt med seg flere komponenter i samme slangen. Dette skjer dessverre noen og det ser ut som om det er deg det har rammet nå. Spør han kameraten din som du kjøpte Pcen av hvor gammel den er eller når maskinen ble kjøpt, eller vet du det? PSU har vanligvis 3 års garanti, og når PSU er ødelagt så kan du levere den inn og er du heldig så får du penger for en ny PSU og de komponentene som PSUen tok med seg i samme slengen. For meg så høres det nesten ut som om det er noe feil med HK. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Den ble satt sammen sent i 2011. Kan man da få det på garantien? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Ja, det er mulig i og med at de fleste strømforsyninger har tre års garanti. Dette burde du sjekke ut! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Will do. Om det ikke er det, er det da mulig å sjekke hvilke komponenter som er skadet? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Dårlig stemning? Nå skjer det mye rart her... Endret 23. februar 2014 av Doofen Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Det du viste på bildet der kom vell i oppstarten. Det er disken det dreier seg om der og det ser ut som om maskinen har satt i gang en form for reparering av filsystemet. Mulig at det faktisk kan fikse noen av problemene som du har hatt på maskinen din Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Tjaaaaa.... Jeg vet nå ikke det Den klikket på måter jeg ikke trodde var mulig, jeg tror det er en transformersfigur elns nå snart Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Ja, du får se om du har garanti på den. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Den er for gammel for garanti Video av hvordan den oppfører seg nå, han som har hjulpet til nå mener det mest sannsynlig er skjermkortet. ? https://www.youtube.com/watch?v=D7LmD3UDoYA&feature=youtube_gdata_player Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Bytta i dag skjermkortet, helt uten respons. Maskinen oppfører seg likt med det nye kortet som den gjør med det gamle. Har til nå bytta PSU, batteriet på hovedkortet og skjermkortet uten bedring. Dette begynner å bli frustrerende, hva er neste på lista som kan være galt? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Prøv med et annet HK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå