R.Skadsem Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Hei. Jeg har noen ideer for programmer og apper. Har ikke noen spesiel erfaring med programmering, i/o eller hardwareoppbygging. Har ikke tid til å få det heller, siden jeg er opptatt med andre type prosjekter. Ser etter folk som har lyst til å samarbeide om utvikling eller utvikle videre selv. Eventuel kommersiell gevinst, rettigheter kan vi sikkert bli enige om. Tror ikke jeg vil bli oppfattet som grådig på noe vis. Tips og/eller interesse for videre framgang bes rettet til [email protected]. Det er sikkert flere som meg, som har ideer uten å komme videre. Finnes det noen kontaktplasser for sånt som dette, eller er dette det rette fora? Bor i Oslo området. Ikke innfødt. Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Om jeg ikke har missforstått helt, så skal det være mulig å få kontakt med fagpersoner i.e utviklere, fortelle de om din app ide. https://www.elance.com/ De gjør jobben, du får ett ferdig produkt, betaler dem for jobben, også er appen din til å selge. Bare ett tip. -Daniel Endret 20. februar 2014 av Axxxy Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Som TS kommer jeg fra tid til annen på nyttige apper uten at jeg innehar kompetansen for å skrive dem. Problemet med å betale for at folk skal gjøre jobben er jo at man ikke er garantert å tjene penger på den. Det greieste er å gå i sammen og dele 50/50, Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Som TS kommer jeg fra tid til annen på nyttige apper uten at jeg innehar kompetansen for å skrive dem. Problemet med å betale for at folk skal gjøre jobben er jo at man ikke er garantert å tjene penger på den. Det greieste er å gå i sammen og dele 50/50, Det er helt sant, men det sto noe på den nettsiden om at du kun trengte å betale om du var fornøyd. Gjør de ikke jobben skikkelig, så får de heller fikse det. Og nei, man er ikke garrantert å tjene penger på det, men det er man heller ikke om man lager den selv. Det kommer helt an på idéen og gameplay/brukervennlighet. -Daniel Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Det greieste er å gå i sammen og dele 50/50,Jeg hadde aldri jobbet for bare 50/50. Dessuten trenger du meg betydelig mer enn jeg trenger deg. 2 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Sant, sjekk ut kva Zuckerberg gjer i The Social Network. Gode ideer er ikkje verdt 10kr. Det er gjennomføringa som teller. Høyrer eg om ein god ide, så vil eg troleg finne mitt eige team framfor å bruke den personen med den gode ideen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå