Gå til innhold

Har ideer for småprogrammer og apper, mangler ferdigheter

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har noen ideer for programmer og apper. Har ikke noen spesiel erfaring med programmering, i/o eller hardwareoppbygging. Har ikke tid til å få det heller, siden jeg er opptatt med andre type prosjekter.

Ser etter folk som har lyst til å samarbeide om utvikling eller utvikle videre selv.

Eventuel kommersiell gevinst, rettigheter kan vi sikkert bli enige om. Tror ikke jeg vil bli oppfattet som grådig på noe vis.

Tips og/eller interesse for videre framgang bes rettet til

[email protected].

Det er sikkert flere som meg, som har ideer uten å komme videre.

Finnes det noen kontaktplasser for sånt som dette, eller er dette det rette fora?

Bor i Oslo området. Ikke innfødt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som TS kommer jeg fra tid til annen på nyttige apper uten at jeg innehar kompetansen for å skrive dem.

Problemet med å betale for at folk skal gjøre jobben er jo at man ikke er garantert å tjene penger på den.

Det greieste er å gå i sammen og dele 50/50,

Lenke til kommentar

Som TS kommer jeg fra tid til annen på nyttige apper uten at jeg innehar kompetansen for å skrive dem.

Problemet med å betale for at folk skal gjøre jobben er jo at man ikke er garantert å tjene penger på den.

Det greieste er å gå i sammen og dele 50/50,

Det er helt sant, men det sto noe på den nettsiden om at du kun trengte å betale om du var fornøyd. Gjør de ikke jobben skikkelig, så får de heller fikse det. Og nei, man er ikke garrantert å tjene penger på det, men det er man heller ikke om man lager den selv. Det kommer helt an på idéen og gameplay/brukervennlighet.

-Daniel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...